پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۰۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
استاندار قزوین با بیان اینکه در استان قزوین توسعه متوازن شکل نگرفته است، گفت: بسیاری از مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی از نظر جاده و گازرسانی با مشکل جدی مواجه هستند و مناطق شهری نیز با بافت‌های فرسوده و خطرات گسل زلزله در معرض تهدید قرار دارند.

شعار سال:عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در دیدار هادی درفشی معاون پشتیبانی و امور استان‌های بنیاد مسکن کشور اظهار کرد: قزوین از دور به عنوان یک استان برخوردار و توسعه یافته دیده می‌شود درحالی‌که در بسیاری از مناطق محرومیت‌های زیادی دیده می‌شود و رفع آن‌ها نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: به دلیل توسعه نامتوازن در استان نقاط محروم زیادی در قزوین وجود دارد که رفع مشکلات و کمبودهای آن‌ها نیازمند همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در سلسله مراتب شهری نیز توسه متوازن رعایت نشده و میزان توسعه یافتگی شهر قزوین از دیگر شهرهای استان بیشتر است.

وی مطرح کرد: بسیاری از مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی از نظر جاده و گازرسانی با مشکل جدی مواجه هستند و مناطق شهری نیز با مسئله بافت‌های فرسوده و خطرات گسل زلزله در معرض تهدید قرار دارند.

زاهدی عنوان کرد: در شهر قزوین نیز بازآفرینی و نوسازی بافت‌های فرسوده به خاطر مجاورت با بافت‌های تاریخی به یک مشکل تبدیل شده و پیشرفت طرح‌های بازآفرینی را با کُندی و دشواری روبه‌رو کرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 3 آبان 97، کد مطلب: 97080301421:www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین