پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: 4 هزار و 97 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان تاکنون اجرایی شده که 636 کیلومتر از این شبکه در 9 ماهه سال جاری اجرا شده است.

شعارسال: فرشید دشتی امروز در بیرجند اظهار داشت: 4 هزار و 97 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در خراسان جنوبی تاکنون اجرایی شده که 636 کیلومتر از این شبکه در 9 ماهه سال جاری در استان اجرا شده است.

وی گفت: این شبکه تغذیه و توزیع گاز به منظور توسعه شبکه گازرسانی و پوشش مناطق مختلف شهری و روستایی و 811 کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی افزود: از این میزان شبکه اجرا شده 2 هزار و 280 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و یک هزار و 817 کیلومتر شبکه روستایی است.

دشتی با بیان اینکه اجرای خطوط انتقال گاز با هدف ایجاد زیرساخت‌های گازرسانی در استان انجام شده است، تصریح کرد: با اجرای این خطوط انتقال گاز چهار شهر و 38 روستای استان از نعمت گاز طبیعی در سال جاری بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: تاکنون 21 شهر و 170 روستا شامل 92 درصد خانوار شهری و 31 درصد خانوار روستایی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 28 دی 1395، کدمطلب: 13951028000781 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خسته نباشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین