پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه گفت: امروز ارتش در نقطه بالایی از قدرت قرار دارد و قطعاً استطاعت آن را دارد که به نقطه بالاتری از قدرت برسد.

شعار سال: حجت‌‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از خانواده معظم شهید مدافع حرم اظهار کرد: فرا رسیدن سالروز شهادت رئیس جمهور متعهد و پرتلاش شهید رجایی و همچنین حجت‌الاسلام شهید باهنر را به مردم انقلابی و شهیدپرور استان اصفهان تبریک و تسلیت می‌‌گویم که امیدوارم خداوند ما را در راه شهدا ثابت‌قدم بردارد.

وی در ادامه افزود: یکی از آیات قرآن کریم برای استناد به اندیشه سیاسی اسلام و مسأله رهبری و همچنین مدیریت در جامعه اسلامی اینگونه است که جامعه اسلامی در رویارویی با دشمن قرار دارد که این آیه نشان می‌دهد دشمن یک واقعیت در حیات سیاسی و اجتماعی ما بوده و هست.

عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه با اشاره به تقابل دشمن و جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: اسلام باید در اوج قدرت و همواره مقتدرانه با مستکبران مقابله کند و اگر جامعه بخواهد قدرتمند باشد باید یک رهبر و نظام سیاسی مقتدری داشته باشد.

ابوترابی‌فرد گفت: ما نیازمند یک جامعه و نظام سیاسی مقتدر هستیم تا دشمن به ما طمع نکند و به جوامع مظلوم جهان ظلم روا نداشته باشد. قدرت‌های مسلط بر جهان در اندیشه حاکمیت بر ملت‌های ضعیف هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: حاکمان ما در گذشته توسط مستکبران تعیین می‌شدند و هم‌اکنون نیز قدرتمند شدن اسلام در منطقه را برنمی‌تابند.

عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه عنوان داشت:‌ دشمنان برای این کار کودتایی در ترکیه را طراحی کردند تا حکومت این کشور را سرنگون کرده و حکومتی دست‌نشانده آمریکا را بر سر کار آورند چرا که آنها می‌خواهند سرنوشت اسلام را در منطقه در دست بگیرند.

ابوترابی‌فرد بیان داشت: دشمنان اسلام در کشورهای منطقه همچون لبنان، عراق، سوریه، یمن و دیگر کشورها حکومت کنند و بر آنها سلطه یابند که حکومت جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف خود قرار دهند.

وی یادآور شد: قدرت در نظام اسلامی حد و مرزی ندارد و قطعاً استعداد دستیابی به مراتب بالاتر از وضعیت کانونی در منطقه وجود دارد و باید تلاش کنیم تا به قله‌ای از قدرت دست یابیم که دشمنان بر ما چیره نشوند. علم نیز مانند قدرت مرز توقفی ندارد و باید به سمت قله‌های بالاتر علم حرکت کنیم.

عضو هیئت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه در پایان گفت: امروز ارتش در نقطه بالایی از قدرت قرار دارد و قطعاً استطاعت آن را دارد که به نقطه بالاتری از قدرت برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار 8 شهریور 95 ، کد مطلب: 215156:www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین