پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۶
سایه مرگ کرونا فقط به حوزه سلامت مربوط نمی شود. کرونا بازارهای اقتصادی را نابود می کند، تبادلات مالی و اقتصادی میان کشورها را تحت الشعاع می دهد و می تواند برای ماه ها ملت های جهان گرفتار کند. کرونا یک بحران سلامتی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی است.

شعار سال :سایه مرگ کرونا فقط به حوزه سلامت مربوط نمی شود. کرونا بازارهای اقتصادی را نابود می کند، تبادلات مالی و اقتصادی میان کشورها را تحت الشعاع می دهد و می تواند برای ماه ها ملت های جهان گرفتار کند. کرونا یک بحران سلامتی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی است.

کرونا یک بحران سلامتی، اقتصادی، امنیتی و سیاسی است

این ویدئو کشاورزان میانماری را نشان می دهد که نمی توانند محصولات خود را به چین بفروشند. این کشاورزان کرونا ندارند ولی کرونا بدون ورود به بدن آنها، زندگیشان را نابود کرده است.

پارسال در چنین روزهایی( طی روزهای ۲۵، ۲۶ و ۲۸ اردیبهشت ) بیش از ۲۳/۷ هزار تن هندوانه به ارزش ۶/۱ میلیون دلار از ایران به کشورهای منطقه صادر شده است که امروز عملا متوقف شده است - در چنین روزهایی کشاورزان ایرانی هم به شدت دچار مشکل شده اند.

تعداد بازدید : 4

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین