پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۴۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
پیمان اسکندی اظهار داشت: طی فروردین ماه سال جاری ۵۰۰ تن انواع محصولات کشاورزی از جمله پرتقال تامسون، پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی از طریق مرز رسمی باشماق مریوان به کشور عراق شده است.

شعار سال:پیمان اسکندی اظهار داشت: طی فروردین ماه سال جاری ۵۰۰ تن انواع محصولات کشاورزی از جمله پرتقال تامسون، پیاز، گوجه فرنگی و سیب زمینی از طریق مرز رسمی باشماق مریوان به کشور عراق شده است.

وی افزود: بخش کشاورزی و صنایع وابسته از بخش‌های مهم اقتصادی کشور است و این امر باعث شده صادرات محصولات کشاورزی، صنایع غذایی و دامی و رشد اقتصادی در این بخش از اهمیت فراوانی برخوردار باشد.

مدیر تعاون روستایی کردستان ادامه داد: بازاریابی، فروش و توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع وابسته یکی از سیاست‌های تعاون روستایی کشور و استان در سال جهش تولید است.

اسکندی یادآور شد: شبکه تعاونی روستایی دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای در زمینه بازاریابی، فروش و صادرات محصولات کشاورزی است و در میان تولید کنندگان از سرمایه اجتماعی بسیار زیادی برخوردار است که با سیاست‌گذاری درست برای این تشکل‌ها کمک شایانی به اقتصاد کشاورزی و سیاست‌های کلان اقتصادی کشورخواهد شد.

وی بیان کرد: رفع چالش‌های صادراتی به منظور رونق صادرات و برقراری توازن قیمت در بازار داخل (تنظیم بازار)، رعایت الگوی کشت برای مصرف داخل کشور و صادرات به کشورهای دیگر می‌تواند هم منافع کشاورزان و امنیت غذایی کشور را تأمین کند و هم ایجاد ظرفیت‌های جدید برای توسعه صادرات غیرنفتی که همواره از راهبردهای بلندمدت کشور در عرصه اقتصاد است را محقق کند.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبر گزاری مهر، تاریخ 11 اردیبهشت 1399،کد خبر:4913430،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
همين ميتونه سرمايه خوبي براي استان به همراه داشته باشه و خيلي هارو به سركار برگردونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین