پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۴۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
بخشی از خدمات گسترده آستان قدس رضوی در این برهه همچون سایر ایام سال متوجه محرومان شد و پرچم محرومیت‌زدایی و رسیدگی به وضعیت معیشتی مستمندان در این راستا در دستور کار قرار گرفت که نمونه‌ای از این دریای عظیم مواسات را می‌توان این روزها در دانشگاه فردوسی مشهدمقدس جستجو کرد.

بخشی از خدمات گسترده آستان قدس رضوی در این برهه همچون سایر ایام سال متوجه محرومان شد و پرچم محرومیت‌زدایی و رسیدگی به وضعیت معیشتی مستمندان در این راستا در دستور کار قرار گرفت.
 
از روزی که درب‌های حرم مطهر رضوی به روی عاشقان حضرتش به واسطه ممانعت از شیوع بیشتر ویروس کرونا بسته شد؛ جبهه خدمت خادمیاران و دلدادگان حضرت اعم از زائر و مجاور تغییر کرد اما خللی در خدمت‌رسانی صورت نگرفته است.
 
در آستانه ماه مبارک رمضان و واپسین روزهای ماه شعبان قرار داشتیم که بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات در ماه مبارک رمضان ایراد شد و جهاد و جنب و جوش مضاعف در میان مردم و مسئولان ایجاد شد و آستان قدس رضوی نیز در صف نخست این جبهه قرار گرفت.
 
بخشی از خدمات گسترده آستان قدس رضوی در این برهه همچون سایر ایام سال متوجه محرومان شد و پرچم محرومیت‌زدایی و رسیدگی به وضعیت معیشتی مستمندان در این راستا در دستور کار قرار گرفت که نمونه‌ای از این دریای عظیم مواسات را می‌توان این روزها در دانشگاه فردوسی مشهدمقدس جستجو کرد. جایی که آستان قدس رضوی با همکاری و همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فردوسی و آزاد اسلامی مشهد در حال آماده‌سازی بسته‌های ارزاق معیشتی سبک برای خانواده‌های حاشیه شهر می‌باشد.
 
طرح «کرامت رضوی» در حال حاضر با مشارکت و پشتیبانی آستان قدس رضوی برای تهیه بسته‌های افطاری ساده و با همکاری تشکل‌های دانشگاهی به ویژه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی و هئیت «ودیعه الحسین» در دو مکان دانشگاه فردوسی و دانشگاه آزاد در حال انجام است.
 
در زیر شاهد فیلمی از روند تهیه این ارزاق و بسته‌بندی آنها توسط دانشجویان هستید:
 
تعداد بازدید : 5
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  تسنیم ،تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت   1399،کدخبر: 2259465 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین