پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
کاظم خاوازی در نشست شورای مدیران وزارت جهاد کشاورزی،ساخت برنامه‌های ترویجی با استفاده از رسانه های مختلف به خصوص با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما را لازم برشمرد و تصریح کرد: باید از توان سازمان ها و نهادهای غیر دولتی برای سرمایه گذاری، افزایش بهره وری و اشتغال در حوزه کشاورزی بهره گیری شود.

شعار سال:وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت بهره گیری از توان سازمان ها و نهادهای غیر دولتی برای سرمایه گذاری، افزایش بهره وری و اشتغال در حوزه کشاورزی تاکید کرد.


 به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در نشست شورای مدیران این وزارت با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط مستقیم تصویری با مجموعه های تولیدی نشان داد که ایشان با چه دقت و شفافیتی درباره حوزه کشاورزی و زیربخش‌های مختلف ورود فرمودند و این موضوع وظیفه ما را برای انجام منویات ایشان دشوارتر می‌سازد.

وی در ادامه، صیانت از تصمیم ها و برنامه های جمعی، جدیت در کار و فعالیت ها و همچنین هماهنگی با همه اجزای وزارتخانه را ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به تکالیف قانونی و تصریح قوانین موجود، ستاد تنظیم بازار در زمینه نهاده های دامی در وزارتخانه باید تشکیل شود.

خاوازی تاکید کرد: برخورداری از سیستم یکپارچه اطلاعات و داشتن بانک اطلاعاتی دقیق داده ها برای تقویت پنجره واحد کشاورزی و اصلاح نظام تصمیم سازی ضروری است.

وی، ساخت برنامه‌های ترویجی با استفاده از رسانه های مختلف به خصوص با بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما را لازم برشمرد و تصریح کرد: باید از توان سازمان ها و نهادهای غیر دولتی برای سرمایه گذاری، افزایش بهره وری و اشتغال در حوزه کشاورزی بهره گیری شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری ایانا،تاریخ انتشار:20اردیبهشت1399،کد خبر:77349،www.iana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین