پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
شورای نگهبان با علم به اینکه دکترای تاجگردون جعلی است اما از کنار اعلام وزارت علوم با سکوت گذشته است. در حالی‌که تاجگردون مدعی است از دانشگاه گلوبال بیزینس بلژیک دارای مدرک دکترا است؛ وزارت علوم بطور رسمی اعلام کرده اصلا چنین دانشگاهی وجود خارجی نداشته و مدرک دکترای آن غیرقابل قبول است.

شعار سال:علاوه بر پنج سری اسناد فساد سیاسی و اقتصادی غلامرضا تاجگردون، وی در مدرک تحصیلی خود هم دست به جعل زده و طبق استعلام وزارت علوم دکترا ندارد.

شورای نگهبان با علم به اینکه دکترای تاجگردون جعلی است اما از کنار اعلام وزارت علوم با سکوت گذشته است.

لذا تاجگردون خرداد وقتی نمی‌تواند وزیر علوم را قانع کند تا در مورد استعلام مدرک او سکوت کند، دست به دامن نهاوندیان می‌شود و از او می‌خواهددر نامه‌ای او را بعنوان دانشجوی دکترای پژوهش محور موسسه آموزش و پژوهش مدیریت وبرنامه‌ریزی که موسسه پژوهشی است و نه دانشگاه، بپذیرد(تصویر ۶)

تاجگردون به دروغ گفت دکترا دارد

علوم محکم ایستاده و به نهاوندیان نامه داده که نمی‌تواندغیرقانونی تاجگردون را به عنوان دانشجوی خود معرفی کند چون اصلا موسسه نیاوران دانشگاه نیست و پژوهشکده است!لذا تا این لحظه تاجگردون هرجا گفته دکتر است دروغ گفته!

تاجگردون به دروغ گفت دکترا دارد

در ده سال گذشته؛ تاجگردون مدعی شده دارای مدرک علوم اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی ۱۳۶۳ (جابجایی از بابلسر به دانشگاه شهید بهشتی با واسطه عمویش که نماینده مجلس بود) فوق‌لیسانس برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی ۱۳۷۰ و دکترای مدیریت اقتصادی از مؤسسه گلوبال بیزنس بلژیک.

تاجگردون به دروغ گفت دکترا دارد


در تصاویر (۱,۲,۳) می‌توانید ادعاهای تاجگردون و مانورش روی دکترا داشتن از بلژیک آن هم با رساله‌ای به دو زبان انگلیسی و فارسی را ببینی در گفتگو با مطبوعات می‌گوید: «برای تکمیل تحصیلاتم در مقطع دکترا در رشته مدیریت اقتصادی در دانشگاه گلوبال بیزینس آکادمی بلژیک و به صورت ترددی ادامه تحصیل داده و با ارائه رساله دکتری تحت عنوان "بودجه ریزی غیر متمرکز در کشورهای غیر فدرال – الگوی ایرانی" در سال ۲۰۰۸ موفق به اخذ مدرک دوره دکتری شدم و رساله خود را به دو شکل فارسی و انگلیسی به چاپ رساندم.»

 

تاجگردون به دروغ گفت دکترا دارد

تاجگردون به دروغ گفت دکترا دارد

تاجگردون به دروغ گفت دکترا دارد

البته شورای نگهبان تاجگردون باز هم باخبر است و سکوت کرده!

برگرفته از فضای مجازی 

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین