پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
عباسی از اعضای هیات رئیسه مجلس دهم مدعی وجود هشت نماینده دارای مدرک تحصیلی مخدوش در مجلس یازدهم شده بود. رسانه مکتوبات وابسته به نهاد خاص، در پستی منعکس شده در کانال تلگرامی خود، مدعی شناسایی پنج نفر از هشت نماینده مورد بحث، شده است. ورای تائید یا تکذیب این خبر، منتظر روشنگری و توضیحات کلیه ذی نفعان و ذی مدخلان مرتبط می‌باشیم. اطلاعات تکمیلی بدست آمده نشان می دهد که عبارت مخدوش مورد استفاده توسط اسدالله عباسی قابل تفسیر بوده و عدم ارایه مدرک اصلی یا تطبیق مدرک خارج به داخل و مواردی همانند را نیز در بر می گیرد. بعنوان مثال دکتر زهرا شیخی دارای دکتری تخصصی و سابقه ریاست پژوهشکده سرطان در این گروه قرار داده شده که به صراحت به کذب بودن آن می توان اذعان داشت.
شعار سال: برخی منابع پیرو صحبت ها و ادعاهای مطرح توسط دکتر اسدالله عباسی ،مدعی شناسایی پنج نماینده دارای مدرک مسئله دار( ادعا شده) ‏از ۸ نماینده‌ای راه یافته به مجلس یازدهم شده است: منابع ادعا کرده اند که سینا کمالخانی، زهرا شیخی، حسین محمد یاری، محمد تقی نقدعلی، خلیل بهروزی فر و ...سه نفر دیگر؟ اما اصل ماجرا. شعار سال با بررسی های تکمیلی ، کذب بودن برخی از این شایعات را متوجه شده است.
 
شناسایی پنج هشتم نمایندگان دارای مدرک مخدوش در مجلس
اطلاعات تکمیلی بدست آمده نشان می دهد که عبارت مخدوش مورد استفاده توسط دکتر اسدالله عباسی قابل تفسیر بوده و عدم ارایه مدرک اصلی یا تطبیق مدرک خارج به داخل و مواردی همانند را نیز در بر می گیرد. بعنوان مثال دکتر زهرا شیخی دارای دکتری تخصصی و سابقه ریاست پژوهشکده سرطان در این گروه قرار داده شده که به صراحت به کذب بودن آن می توان اذعان داشت.
 
توضیحات تکمیلی در خصوص دکتر زهرا شیخی:
زهرا شیخی (زاده ۱۳۵۸) پزشک و سیاستمدار ایرانی و نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس یازدهم است. وی موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد، با کسب رای خوب ۱۷۲ هزار و ۸۵۰ نفری، از حوزه انتخابیه اصفهان و ورزنه از استان اصفهان انتخاب گردد و به مجلس راه یافته و به عنوان سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس انتخاب شود. شیخی همچنین رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت و سبک زندگی سالم مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی است. لازم به توضیح است که دکتر زهرا شیخی، لنفولوژیست و دارای مدرک دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، عضو هیئت علمی پژوهشکده سرطان جهاد دانشگاهی و عضو انجمن بین‌المللی لنفولوژی می‌باشند.
 
برگرفته از فضای مجازی/ سایر منابع
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
باسلام اعمال مدرک واقعی فرهنگیان با افزایش ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی ممنوع است ولی نماینده مجلس با مدرک تقلبی حقوق ۳۰ میلیونی دریافت میکند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین