پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۴۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
«دکتر کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنده شاهد بودم که تحول عظیمی در سازمان دامپزشکی کشور طی دو سه سال اخیر ایجاد شده است ...
شعار سال: وزیر جهاد کشاورزی با صدور حکمی دکتر علی‌صفر ماکنعلی را به عنوان رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد و ضمن تقدیر از دستاورد‌های دوران مدیریت دکتر رفیعی پور، رئیس سابق این سازمان را به عنوان مشاور وزیر برگزید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی عصر امروز شنبه با حضور در محل این سازمان و در حضور شورای مدیران، دکتر علی‌صفر ماکنعلی را به عنوان رئیس جدید سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد و ضمن تقدیر از دستاورد‌های دوران مدیریت دکتر رفیعی‌پور رئیس سابق این سازمان، وی را به عنوان مشاور وزیر برگزید؛ بنابراین گزارش در حکم خاوازی خطاب به ماکنعلی، سوابق علمی و تجارب ارزنده وی از عوامل اصلی این انتصاب عنوان شده و در متن حکم صادر شده از او خواسته است تا با رعایت کامل منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حرکت در مسیر اعتدال و با استفاده از توانایی نیرو‌های متخصص و متعهد سازمان در اعمال وظایف حاکمیتی، ضمن تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط و هماهنگی و همکاری معاونین، روسا و مدیران و شرکت‌های تابعه وزارت جهاد کشاورزی در نیل به اهداف بخش گام‌های موثری برداشته شود.

لازم به ذکر است در این آیین وزیر جهاد کشاورزی از تلاش‌های دکتر علیرضا رفیعی‌پور رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور در مدت مسئولیت قدردانی کرد و در حکم جداگانه‌ای وی را به عنوان مشاور وزیر منصوب کرد.

علی‌صفر ماکنعلی پیش از این معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور بود که چندی پس از انتصاب دکتر خاوازی به وزارت جهاد کشاورزی نیز به عنوان نماینده وزارت جهاد کشاورزی در ستاد ملی مقابله با کرونا به دکتر نمکی وزیر بهداشت معرفی شده بود.

وزیر جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: در سازمان دامپزشکی کشور طی دو سه سال اخیر تحول عظیمی ایجاد شده است، اما به رغم خلاقیت و توفیقاتی که داشته، باید افق‌ها و فعالیت‌های جدیدی را اجرایی کند.

دکتر کاظم خاوازی در جلسه معارفه علی‌صفر ماکنعلی به عنوان رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر شاهد خلاقیت و فعالیت‌های تازه‌ای در حوزه دامپزشکی کشور بوده ایم، اظهار کرد: خوشبختانه در این بخش فعالیت‌های اساسی انجام شده و اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.

وی یادآور شد: بنده شاهد بودم که تحول عظیمی در سازمان دامپزشکی کشور طی دو سه سال اخیر ایجاد شده است.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: چند فعالیت دیگر برای بخش دامپزشکی کشور نیاز است و باید اجرایی شود.

خاوازی با اشاره به حوزه دام و فعالیت‌های مرتبط با این بخش، گفت: برای این منظور جلسات مداوم مانند جلسات ستاد بحران تشکیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اتفاقات خوبی در بخش دامپزشکی کشور در حال وقوع است و انشاءالله گام‌های خوبی در این بخش برداشته خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1399، کد خبر: 57392، www.hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین