پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۵۶۵
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۶
در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، «حمید رسولی» مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، به سمت مجری طرح خودکفایی کود‌های شیمیایی منصوب شد.
شعار سال: به گزارش روز سه شنبه وزارت جهاد کشاورزی، «کاظم خاوازی» در بخشی از این حکم آورده است؛ نظر به تجربیات ارزنده جناب عالی در حوزه تأمین، تدارک و توزیع کود‌ها و در راستای افزایش ضریب خوداتکایی کشور در تولید کود‌های شیمیایی، بدین وسیله به عنوان "مجری طرح خودکفایی کود‌های شیمیایی" تعیین و منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در کشور، بخش خصوصی، اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط، شرکت‌های پتروشیمی و مراکز پژوهشی و دانشگاه‌ها و در چارچوب برنامه‌های وزارت متبوع در مسیر خودکفایی تولید کود‌های شیمیایی بویژه کود‌های فسفاته و پتاسه در کشور اقدام کنید.

حمید رسولی از سال ۱۳۹۶ در سمت مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فعالیت داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1399، کد خبر: 83784812، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین