پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۷۶۸۱۷
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
شایسته سالاری در انتصابات و تحقق عدالت در ارتقای مدیران سازمان تامین اجتماعی و تلاش شبانه روزی برای تحقق همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران از محوری ترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی در مدت کوتاه مدیریت دکتر سالاری مدیرعامل این سازمان است.

شعار سال: محمد گورابی در نشست هم اندیشی با جمعی از فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شده بود، به اهمیت ارتباطات و تعامل سازنده با مشتریان و مخاطبان در هر سازمان و نهادی اشاره و به اهمیت منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی یک سازمان تاکید کرد و گفت: بر همین اساس مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با ابلاغ شیوه نامه جدید انتصابات، به عنوان نقشه راه عدالت در ارتقا، شرایط را برای ورود همه کارکنان که خود را برای ارتقای پست مدیریتی مناسب می‌دیدند فراهم نمود.

وی با اشاره به پافشاری دکتر سالاری بر انتشار فراخوان کارکنان برای ارتقای شغلی و شرکت در آزمون و ارزیابی کمی و کیفی مدیران در ارتقای پست و مناصب شغلی گفت: با این اقدام، شیوه نامه و نقشه راه انتصابات جهت شفاف سازی در امر انتصابات تدومم

وی تصریح نمود: به دستور مدیر عامل پس از برگزاری آزمون کتبی تخصصی و مدیریتی، کانون ارزیابی به منظور انتخاب افراد شایسته تشکیل گردید.

گورابی افزود:اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان از پیشگامان برگزاری فراخوان و آزمون بوده است.

گورابی افزود: طرح فراخوان شناسایی مدیران آینده برای انتصابات مدیریتی این سازمان پس از اعلام فراخوان و آزمون کتبی در دی ماه سال ۹۸ به صورت همزمان در سراسر کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

وی افزود: در کل کشور حدود ۷ هزار نفر و در بخش بیمه‌ای استان اصفهان حدود ۳۰۰ نفر در آزمون شرکت کردند که به منظور شفافیت بر اعلام نتایج، کارنامه‌ای شامل نمره و رتبه در سایت سازمان سنجش برای هریک از شرکت‌کنندگان در آزمون منتشر و در اختیار قرار گرفت.

وی در ادامه به اشتغال مدیران جوان و خلاق سازمان از طریق این فرآیند در شعب کلان شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: تاکنون ۵ نفر از روسای شعب این اداره کل و ۱۰ پست مدیریتی این اداره کل از طریق فراخوان و آزمون ارتقا یافته اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه به اهتمام مدیرعامل در پرداخت تعهدات به مخاطبین سازمان اشاره کرد و گفت: تاکنون حتی یک روز هم حقوق بازنشستگان با تاخیر پرداخت نشده است.

وی در ادامه به تلاش مدیرعامل برای احیای تصمیمات بر اساس سه جانبه گرایی به جای شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی تاکید کرد و افزود: صیانت از سرمایه‌های صندوق تامین اجتماعی با تحقق این امر میسر خواهد بود.

وی بر تلاش شبانه روزی مدیرعامل، معاونین و مدیران سازمان بر تعامل با همه سازمان‌ها و ارگان‌ها با هدف پیشبرد و جلب رضایت حداکثری مخاطبین گفت: این سازمان با تکیه بر اصل سه جانبه گرایی با بکارگیری از توان فکری تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، از تمام توان و پتانسیل موجود برای ارتقای خدمت رسانی به بیمه شدگان و مستمری بگیران بهره می‌گیرد.

وی افزود: مدیران سازمان تامین اجتماعی به خوبی بر تنگنا‌های اقتصادی و معیشتی مستمری بگیران واقف بوده و از همه ظرفیت‌های موجود برای حمایت جدی آن‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در ادامه از تلاش‌های مجدانه مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان برای تحقق طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی که از خواسته‌های به حق و دیرین مخاطبین این سازمان است یاد کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمر مدیران سازمان و به موازات آن پیگیری تشکیلات کارگری و کانون‌های بازنشستگی و نهاد‌های صنفی و رسانه ای، دولت محترم اعلام آمادگی کرده که از محل بخشی از بدهی‌های انباشته دولت به سازمان تامین اجتماعی در قالب اسناد خزانه، سهام شرکت‌های دولتی، واگذاری منابع و دارایی‌های غیر نقدی و… این قانون اجرایی گردد مشروط به آنکه منابع و اعتبارات مذکور صرفا جهت اجرای قانون همسان سازی هزینه شود.

گورابی ادامه داد: این موافقت از سوی دولت، بارقه امیدی برای رفع بخشی از مشکلات معیشتی، و افزایش قدرت خرید بازنشستگان ایجاد کرده است که امیدواریم با تسریع در اجرای آن حلاوت و شیرینی پیگیری چندین ساله این قانون به کام مخاطبین سازمان باشد.

وی در پایان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بر توجه ویژه به مقوله ارتباطات و اقناع افکار عمومی و ارتقای سطح کیفی و تخصصی خدمات به مخاطبین از طریق به کارگیری از تکنولوژی‌های نوین ارتباط جمعی تاکید کرد و خواستار افزایش تعامل و اطلاع رسانی رسانه‌ها از قوانین و مقررات تامین اجتماعی با هدف تسهیل قانون برای مخاطبین شد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری گسترش، تاریخ انتشار 29 اردیبهشت    99، کد خبر:    99615، www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین