پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۷۶۸۷۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
دبیر کانون بانک‌ها اعلام کرد که از این پس بانک‌های دولتی با تمام کارمندان خود ارائه خدمات خواهند کرد و بانک‌های خصوصی نیز طبق روال گذشته عمل می کنند.

شعار سال: محمدرضا جمشیدی، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی بیان کرد: ساعات کاری و حضور کارکنان بانک‌های خصوصی مانند قبل است و بانک‌های دولتی از این پس با تمامی کارکنان خود به فعالیت در شعب ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: اینکه تغییری در ساعات کاری بانک‌های خصوصی ایجاد نشده است اظهار کرد بر اساس آخرین اطلاعیه‌ای که کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی صادر کرده ساعت کاری بانک‌های خصوصی از ساعت ۸ تا ۱۴ است و تا اطلاع ثانوی این روند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بانک‌های خصوصی از ابتدا تغییری در ترکیب کارکنان خود ایجاد نکرده بودند و تمامی شعب با کارکنان کامل خود کار می‌کردند، اما توصیه شده بود که کارمندانی که بیماری زمینه‌ای دارند به صورت دورکاری به کار خود ادامه دهند و در این مورد نیز تغییری تاکنون انجام نشده است.

به گفته دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی برخی بانک‌های خصوصی در حال حاضر ساعت کاری خود را تا ساعت ۱۶:۳۰ قرار داده‌اند که این یک تصمیم شخصی مربوط به بانک بوده و از سوی کانون چیزی به بانک‌ها ابلاغ نشده است.

جمشیدی اضافه کرد: تنها تغییری که نسبت به ماه‌های گذشته در روند کاری بانک‌ها انجام شده مربوط به بانک‌های دولتی است که پیش از این با دو سوم کارمندان خود در شعب فعالیت می‌کردند و از این پس تمامی کارمندان به صورت حضوری کار خود را ادامه می‌دهند، البته بانک‌های دولتی نیز به کارکنانی که بیماری زمینه‌ای دارند توصیه کرده‌اند که کار خود را به صورت دورکاری ادامه دهند.

وی ادامه داد: ساعت کاری بانک‌های دولتی نیز از ۷:۳۰ تا ۱۴ تعیین شده که تغییری نسبت به قبل نداشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار 30 اردیبهشت    99، کد خبر:    99023022038، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین