پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
نماینده ویژه امور ایران در وزارت خارجه آمریکا ضمن اذعان به این که آینده ایران را کشورش تعیین نمی کند، تاکید کرد که هیچ گونه رزمایشی در نزدیکی ونزوئلا انجام ندادند.
شعارسال:«برایان هوک»، نماینده ویژه امور ایران در وزارت امور خارجه آمریکا بامداد امروز (پنج شنبه) در گفت و گو با شبکه خبری «الجزیره» قطر اظهار داشت: تحریم ها، بازدارنده رفتار ایران است و رئیس جمهوری ایران نیز گفت که تحریم های ما برای کشورش دو میلیارد دلار هزینه داشته است.
 
هوک ضمن اذعان به این که آینده ایران را مردم آن تعیین می کنند نه آمریکا، تصریح کرد: شاهد تغییر در رفتار ایران بودیم چرا که آنها پول لازم برای تامین عملیات خود را ندارند.
 
نماینده ویژه امور ایران در وزارت امور خارجه آمریکا در ادامه نیز تاکید کرد که نظام حاکم در ایران باید به آب های بین المللی احترام بگذارد و از آن چه «دزدی دریایی» خواند، دست بکشد.
 
هوک ضمن ادعای این که از ملت ایران پشتیبانی می کنند و در قبال «هدر رفتن ثروت آن» در حمایت از نظام «نیکلاس مادورو»، رئیس جمهوری ونزوئلا نیز متاسف هستند، افزود: آمریکا همه قوانین بین المللی را در پیش می گیرد و هیچ گونه رزمایش نظامی در نزدیکی ونزوئلا انجام ندادیم.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  شفقنا  ،تاریخ انتشار:  1 اردیبهشت   1399،کدخبر:   945703،www.fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین