پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۷۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی تاکید کرد: هر سرمایه گذاری از ترکیه در آذربایجان شرقی سرمایه گذاری انجام دهد، همه دستگاه های دولتی برای تسریع امور ایشان اقدام خواهند کرد و مجوزهای لازم به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
شعارسال: "رضا حسینی" بعد از ظهر امروز در کنفرانس تجارت و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی و ترکیه گفت: 178 پروزه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران ترک تعریف شده است.

وی با اشاره به رویداد "تبریز 2018" گفت: سرمایه گذاری در صنعت توریسم با حمایت ها و امتیازهای ویژه ای در آذربایجان شرقی مورد استقبال قرار می گیرد.

حسینی به ظرفیت های صنعتی، تجاری، حمل نقل و ترانزیت آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: بزرگترین شهر صنعتی خاورمیانه در تبریز قرار دارد و علاقمندیم 300 هکتار از این شهر صنعتی را در اختیار سرمایه گذاران ترکیه ای قرار دهیم.

وی به وجود چهار منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد ارس در استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر منطقه آزاد ارس، علاقمند هستیم یکی از مناطق ویژه اقتصادی را نیز در اختیار سرمایه گذاران ترک قرار دهیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی افزود: صنایع سنگین، صنایع خودروسازی، تراکتورسازی، ماشین سازی، نفت، پتروشیمی، صنایع معدنی و... در استان مستقر هستند و در عین حال علاقمند سرمایه گذاری و مشارکت طرف های ترک در این بخش ها هستیم.

حسینی به دانشگاهی بودن تبریز اشاره کرد و گفت: آذربایجان شرقی دومین استان دانشگاهی کشور است و این نیروی متخصص کافی صنایع و سرمایه گذاری های آینده را تامین خواهد کرد.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل هوایی دو فرودگاه در استان داریم که در حال توسعه هستند و در حوزه راه آهن هم تبریز در محور راه آهن ایران - اروپا قرار دارد و علاوه بر آزادراه های موجود، آزادراه تبریز - بازرگان و تبریز - باکو در حال ساخت می باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی در خصوص مشوق های سرمایه گذاری در ایران، گفت: معافیت های مالیاتی و گمرکی 5 تا 13 ساله در انتظار سرمایه گذاران ترکیه است.

حسینی ادامه داد: هم اکنون 69 پروژه سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی در حال اجراست و ما همه تلاش خودمان را جهت تسریع در روال کار سرمایه گذاران انجام می دهیم. در آینده ای بسیار نزدیک دو پروژه بزرگ نیروگاهی در صوفیان و بناب توسط سرمایه گذاران خارجی کلنگ زنی خواهد شد.

وی تاکید کرد: هر سرمایه گذاری از ترکیه در آذربایجان شرقی سرمایه گذاری انجام دهد، همه دستگاه های دولتی برای تسریع امور ایشان اقدام خواهند کرد و مجوزهای لازم به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری نصر، تاریخ انتشار: شنبه 13 شهریور 1395 ، کد خبر: 56819، www.nasrnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
0
0
بنظرم که تنها یک شعار قشنگ است. موانع ساختاری موجود در کشور متاسفانه اجازه چنین اقدامات مطلوبی را نمی دهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین