پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۲۷۸۲۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
سازمان برنامه‌وبودجه کشور اعلام کرد: اعتبار اولین مرحله بیمه بیکاری به مبلغ ۱۲۸۶ میلیارد تومان در مورخ ۱۳۹۹.۲.۲۴ به سازمان تأمین اجتماعی (صندوق بیمه بیکاری) تخصیص‌یافته است.

شعار سال: سازمان برنامه و بودجه افزوده است: با توجه به شرایط خاص، اجرای سازوکار مندرج در قانون بیمه بیکاری زمان‌بر بوده و بررسی پرونده‌ها طولانی خواهد شد لذا دستورالعملی برای پرداخت مقرری بیکاری برای مشمولان صندوق بیمه بیکاری که در اثر بیماری کرونا بیکار شده‌اند تدوین‌شده که برای اجرا باید به تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برسد.
- پس از ابلاغ دستورالعمل مذکور، اسامی مشمولان که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی بررسی و استحقاق سنجی شده است در قالبی که خزانه‌داری کل کشور تعیین می‌کند تکمیل و به این سازمان ارسال می‌گردد.
-در مرحله بعدی اسامی توسط این سازمان به خزانه‌داری کل کشور ارسال و مقرری تعیین‌شده در دستورالعمل توسط خزانه مستقیم به‌حساب افراد مشمول واریز خواهد شد؛ بنابراین کوتاهی متوجه این سازمان نمی‌باشد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه خراسان، کدخبر: 697826، تاریخ انتشار: 7خرداد 1399، www.khorasannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین