پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
نمونه بارز اين رفتارهاي خودخواهانه و خودسرانه نامه مديريت آموزش و پرورش ميانه به مديران مدارس شهر براي تهيه بنر بازگشايي مدارس از يک مرکز خاص است که بدون در نظر گرفتن مواردي که به آنها اشاره شد، عمل کرده و ديگران را از بهره مندي يکسان از فرصت بازگشايي مدارس که سالي يک بار تکرار مي شود، محروم کرده است.
شعارسال: تبعيض و بي‌عدالتي برخي از ادارات شهرستان در انجام امورات و تهيه مايحتاج سازماني خود از خارج از شهرستان قصه پردرديست که سالهاست صنعتگران و صنوف مرتبط را آزار مي دهد. چه بسيارند ادارات دولتي و سازمان هاي وابسته به دولت و بخش خصوصي که بي ارزش ترين مايحتاج خودشان را هم از مراکز استانها يا تهران تهيه مي کنند. معمولاً ادعاي اين افراد صلاح و نفع سازمان عنوان مي شود در حالي که با احتساب هزينه هاي جاري مشخص مي شود که در بسياري از موارد متضرر اصلي اداره ايست که اين روش را برگزيده است.

اين حرکت به ظاهر سازماني در مواردي تيشه به ريشه ي فعاليت‌هاي خدماتي در داخل شهرستان مي زند و به نوعي دهن کجي به توانمنديهاي داخلي و فرصت هاي شغلي موجود در بخش توليد و خدمات است. بي توجهي به اين مسئله پيامدهاي مصيب باري را به پيکره شهر تحميل مي کند که اولين و مهمترين اين پيامدها بيکار شدن افراد شاغل در اين حوزه هاست.

شايد همين رفتار ناخوشايند سازماني در سيستم مريض اداري شهرستان که متاسفانه وضعيت ژلاتيني به خود گرفته و با تغيير وضعيت روزگار مي گذراند، باعث شده که برخي کارکنان دولتي و ساير بخش ها به نوعي از وضعيت موجود سوء استفاده کرده و با خودمحوري و يا شايد هم با هماهنگي مافوقشان تيشه به اعتماد عمومي مردم مي زنند و در نهايت مردم را نسبت به نظام و سيستم اداري بدبين مي کنند.

نمونه بارز اين رفتارهاي خودخواهانه و خودسرانه نامه مديريت آموزش و پرورش ميانه به مديران مدارس شهر براي تهيه بنر بازگشايي مدارس از يک مرکز خاص است که بدون در نظر گرفتن مواردي که به آنها اشاره شد، عمل کرده و ديگران را از بهره مندي يکسان از فرصت بازگشايي مدارس که سالي يک بار تکرار مي شود، محروم کرده است. بدون استعلام قيمت از مراکز ديگر چاپ بنر و بدون در نظر گرفتن يک اصل اساسي و مشخص در يک سيستم اداري، آن هم اداره اي که کار و فلسفه وجوديش آموزش دادن است. هرچند چنين رفتارهايي از سوي اين اداره محترم مسبوق به سابقه است ولي انتظار مي رود در اين وضعيت دشوار زندگي مسئولين عالي شهرستان با برخورد مناسب با چنين رفتارهايي جلوي بدبيني را بگيرند و به حدس و گمان ها پايان دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی صدای میانه، تاریخ انتشار: شنبه 13 شهریور 1395، کد خبر: ۶۴۰۶۸، www.vom.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
تو شهرستان ها پارتی بازی خیلی بیشتر صورت میگیره
ن.ف83
ناشناس
United Arab Emirates
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
در برخی ادارات نیس تو همه ادارات الان دیگه پاتو هر جایی بذاری باید پارتی داشته باشی وگرنه باید یک هفته بری وبیای م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین