پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
استاندار آذربایجان شرقی گفت: تاکنون از تعداد ثبت نام کنندگان در سیستم بهین یاب طبق برسیها 137 فقره پرونده صنعتی و 100 فقره پرونده کشاورزی، جمعا 237 پرونده درسطح استان مصوب و برای ارائه تسهیلات به بانکها معرفی شده اند.
شعارسال:اسماعیل جبارزاده در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان میانه در محل شرکت فولاد میانه گفت: در شهرستان میانه و در سیستم ثبت نامی بهین یاب ۱۲۳ فقره کشاورزی و ۱۷۹ فقره پرونده در بخش صنعت از شهرستان میانه، ثبت شده که که از این تعداد ۲۳۷ پرونده به بانکها معرفی شده اند.

جبارزاده اضافه کرد: در کل کشور برای ۷ هزار واحد تصمیم گیری خواهد شد، همچنین ۱۶۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات یکساله برای احیای این واحدها در نظر گرفته شده که امیدواریم تمامی واحدهای مشکل دار شهرستان ثبت نام بعمل آورند تا مجبور به پرداخت تسهیلات برای واحدهای دیگر نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه سیستم بهین یاب در سال جاری برای حل مشکلات نقدینگی و یا سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی راه اندازی شده گفت: تمامی تصمیمات ملی در این راستا در سطح استانها و شهرستانها به صورت یکسان به اجرا خواهد رسید.

جبارزاده با اشاره به پتانسیلهای کشاورزی شهرستان میانه از جمله سد آدوغموش و سد شهریار خواستار عنایت ویژه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و همراهی و مساعدت سیستم بانکی نسبت به تولید شده افزود: سخت گیری نه تنها منجر به تولید نشده بلکه مانع بزرگی بر سر راه تولید به شمار می رود.

وی هدف دولت از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی را همراهی با تولید در شرایط بحران خوانده افزود: ما باید کمک کنیم تا تولید به چرخه اقتصاد کشور بازگردد و انتظار می رود سرمایه گذاران و هر کارفرما و تولید کننده ای که از بودن در شهرستان دلگیر شده اند دوباره بازگردند زیرا ما بعنوان خادمان ملت با فلسفه وجودی خدمتگزاری به همراه سیستم بانکی، بیمه و مالیات در کنار آنها برای رفع مشکلاتشان تلاش کرده و از هر گونه مانع تراشی جلوگیری خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: تولید کننده باید احساس کند که درد و مشکل وی، درد همه ما و موفقیت وی موفقیت همه ماست.

وی بر ایجاد این روحیه در شهرستان تاکید کرده افزود: فلسفه وجودی ادارات کمک به تولیدکنندگان، صنعتگران و کشاورزان و در کل رفع امور مردم است.

جبارزاده از مدیران کل در استان خواست تا اگر مصوبه ای از شهرستانها بدون هیچ مغایرت با قانون برای تایید به استان ارسال می شود مورد تصویب و تایید قرار گرفته و مانع تراشی ایجاد نشود، همچنین حسابرسی بیمه نیز نباید مانع استفاده از تسهیلات برای تولیدکنندگان باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی میانا، تاریخ انتشار: پنج شنبه 11 شهریور1395، کد خبر: 59938 ، www.miana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین