پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۴۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲
وی با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای کاهش غرق شدگی‌ها در حاشیه رودخانه کرج، گفت: نیرو‌های نجات غریق و غواص در نقاط حادثه خیز مستقر شده اند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: قایق‌ها به صورت مستمر در محدوده سد کرج به ویژه نقاط حادثه خیز گشت زنی می‌کنند تا مسافران و گردشگران به آب نزدیک نشوند.
شعارسال: محمدرضا فلاح نژاد با اشاره به تعطیلات پایان هفته و اعمال کنترل‌های مراقبتی اعمال شده در طول محور کرج - چالوس، اظهار کرد: اقدامات لازم به منظور جلوگیری و کاهش غرق شدگی‌ها در بستر رودخانه کرج در دستور قرار دارد.

وی با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای کاهش غرق شدگی‌ها در حاشیه رودخانه کرج، گفت: نیرو‌های نجات غریق و غواص در نقاط حادثه خیز مستقر شده اند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: قایق‌ها به صورت مستمر در محدوده سد کرج به ویژه نقاط حادثه خیز گشت زنی می‌کنند تا مسافران و گردشگران به آب نزدیک نشوند.

فلاح نژاد با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت دهیاران و همچنین جوامع محلی برای اعلام هشدار به مسافران، گفت: تابلو و بنر‌های حاوی هشدار در حاشیه رودخانه کرج نصب شده است.
وی با اشاره به انجام گشت‌های مکرر پلیس و عوامل اجرایی شرکت آب منطقه‌ای در محور کرج - چالوس، گفت: پیشگیری از رانندگی‌های ناایمن و پارک غیرمجاز خودرو‌ها در نقاط حادثه خیز این محور نیز در راستای جلوگیری از بروز تصادفات لحاظ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در خصوص اجرای تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از آلودگی آب رودخانه کرج نیز گفت: تخلیه به موقع سطل‌های زباله، جمع آوری زباله‌ها از درون آب و جلوگیری از آلودگی آب رودخانه به مواد نفتی و ... نیز در دستور کار است.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، کد خبر:۴۹۴۱۰۰۲، تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
خيلي از اين فاجعه هاي انساني در غرق شدگي ها تقصير خود مردم و بي توجهي ها به تابلوهاي خطره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین