پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری بابیان اینکه از برنامه هایمان عقب نیستیم تاکید کرد که این فدراسیون براساس پروتکل بهداشتی مقابله با ویروس کرونا فعالیتهای ورزشی اش را پیگیری می کند.

شعار سال: جواد رمضی رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری با اشاره به تقویت اعضای هیات رییسه فدراسیون ادامه داد: با تغییراتی که در ترکیب اعضای هیات رییسه فدراسیون ورزش کارگری صورت گرفته است امیدوارم با اعضای هیات رییسه جدید بتوانیم در جهت پیشرفت و رشد ورزش کارگری در آینده گام‌های موثری برداریم.

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری درباره‌ی برگزاری اردو‌های ورزشکاران کارگر در رشته‌های انفرادی اظهار کرد: مجوز اجرای تمرینات ورزشکاران کارگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش داده شده و ما با تغییراتی که در تقویم ورزشی ایجاد کردیم برنامه‌های خود را در رشته‌های پتانک، تنیس روی میز و سایر رشته‌های انفرادی که امکان برگزاری اردو وجود دارد آغاز خواهیم کرد.

وی گفت:در سایر رشته‌ها هم‌چون کشتی، کاراته، جودو که در آن‌ها برخورد وجود دارد منتظر هستیم تا شرایط به حالت عادی برگردد و ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش مجوز برپایی اردو‌ها در این رشته‌ها را به ما بدهد.

رمضی از به تعویق افتادن مسابقات جهانی شرکت‌ها خبر داد و گفت: مسابقات جهانی شرکت‌ها قرار بود خردادماه امسال در آتن یونان برگزار شود که از سوی فدراسیون جهانی به مدت یکسال به تعویق افتاد و در خردادماه سال آینده دوباره برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در مسابقات جهانی فوتبال شرکت‌ها که قرار بود آبان‌ماه برگزار شود شرکت خواهید کرد یا خیر؟ اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا مشخص نبود مسابقات برگزار شود یا خیر، اما از سوی فدراسیون جهانی به تمام کشور‌های عضو اعلام شده که هر کشوری که علاقه‌مند به حضور در این مسابقات است باید آمادگی خود را اعلام کند.

وی ادامه داد: ما نیز برای شرکت در مسابقات جهانی فوتبال شرکت‌ها که آبان‌ماه در آنتالیا برگزار خواهد شد، آمادگی خود را اعلام کردیم و قرار است یک تیم از خراسان رضوی که در سال گذشته قهرمان مسابقات دسته اول کارگری شد در این مسابقات شرکت کند.

رییس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری اضافه کرد: ما برنامه‌های تقویم خود را تدوین کردیم و منتظر هستیم تا ببینیم ستاد مقابله با کرونای ورزش چه زمانی دستورالعمل‌های لازم را برای اجرای برنامه‌ها صادر می‌کند. به محض این‌که این ستاد اجازه برگزاری برنامه‌ها را بدهد، تلاش خواهیم کرد برنامه‌های پیش‌بینی شده را آغاز کنیم تا بتوانیم خسارات وارد شده را به حداکثر برسانیم.

رمضی تاکید کرد: در حال حاضر از برنامه‌های خود عقب نیستیم و از ابتدای شیوع ویروس کرونا سعی کردیم برنامه‌های خود را از طریق فضای مجازی پیگیری کنیم تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری وزارت ورزش و جوانان ، تاریخ انتشار 16 خرداد    99، کد خبر:    1947791، www.news.msy.gov.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین