پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قالیباف تخلف کند، باید دو برابر مجازات شوند، فعلا باید منتظر نظر نهایی قوه قضائیه بود.

شعار سال: نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشستی با عنوان دورهمی صمیمی با خبرنگاران گفت: اگر قالیباف خلاف قانون کاری انجام دهند باید دو برابر مجازات شوند چون که وی اصولگرا و رزمنده دوران دفاع مقدس است و چنانچه تخلقی مرتکب شده باشد به هیچ عنوان نباید به راحتی از آن گذشت.

وی افزود: رئیس قوه قضائیه شخصا این موضوع را پیگیری می کنند، منتظر نظر نهایی این قوه هستیم.

قاضی پور با اشاره به اینکه دو دوره رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در ارومیه بود، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری از فردی حمایت می کنیم که به ما ارزش قائل بوده، ولایتمدار و سرباز نظام و رهبر باشد.

وی ادامه داد : در همه این سال ها اهداف من براساس پیگیری مطالبات مردم است و با تمام قدرت از حق و حقوق مردمی دفاع کرده ام ، کسی که می خواهد کار کند مجبور به دفاع از یکسری اصول است، از ما مهره در نمی آید و اگر می خواهیم شاه مهره باشیم، باید بدانیم شاه مهره همیشه مورد تهاجم است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: ما وطن دوست هستیم و از ما عاشق تر به ایران اسلامی، کسی پیدا نمی شود و ثابت کرده ایم کشورمان، و رهبرمان را دوست داریم و اعتقاد داریم که آذربایجان سر ایران است اما برخی آقایان این را قبول ندارند.

وی یادآور شد: من بنیانگذار سبک " یاشاسین آذربایجان " در مجلس هستم و الان دیگر نمایندگان هم چنین می کنند ولی متاسفانه ما نتوانسته ایم از داشته هایمان به نحو احسن صاحب شویم.

وی ادامه داد : برخی کارهای من برای یکسری افراد ناخوشایند است و به سئوالات من از وزرا توجه کنید و یا پیگیری تحقیق و تفحص از خودروسایپا و اینها برای برخی قابل پذیرش نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه من حقوق های نجومی فولاد مبارکه را مطرح می کنم و اینکه مخالف واردات خودروهای لوکس هستم، برای برخی ها نیز ناخوشایند است مثل آنکه وقتی مقام معظم رهبری امحای کالای قاچاق را مطرح می کنند، ظاهرا برای برخی آقایان ناخوشایند است.

وی افزود: : ما تابع قانون هستیم اما زبان، فرهنگ و نژاد ما خط قرمز ماست و به هیچ کس اجازه توهین نمی دهیم و ایران بزرگ از قومیت های بزرگ و کوچکی تشکیل شده است و من به عنوان نماینده مردم خود را خادم همه مردم می دانم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجلس هشتم و نهم بیشترین سئوالات از وزرا از طرف نادر قاضی پور بود و معلوم است که مخالف کم نداشته باشم اما خوشبختانه مردم و حمایت مردمی پشت سر قاضی پور است.

وی ادامه داد: در مجلس از طرح های مختلف حمایت و از بسیاری از مسائل از جمله نحوه اجرای تحول سلامت و ... اعتراضاتی داشتیم و به دلیل اینکه منافع اعتراضات ما منافع برخی افراد را به خطر می اندازد، نماینده بدی می شویم.

وی خاطرنشان کرد: من از نمایندگی ام می گذرم اما از غیرت ام و غرور مردانگی ام نمی گذرم و مردم به من رای داده اند که مدافع میهن و رهبر و مردم و آذربایجان باشم.

قاضی پور گفت: برخی ها در صدد ایجاد فاصله بین خبرنگاران و من هستند اما در حقیقت اصحاب رسانه در این ۹ سال گذشته از من حمایت کرده اند. زمانی که برای یکی از خبرنگاران دستبند زده بودند و زمانی که او در زندان بود اولین نفری که مشکل او را پیگیری کرد، من بودم اما اولین ضربه را از او خوردم.

نماینده مردم ارومیه گفت : روزی که آن خبرنگار با من مصاحبه می کرد یقینا شما بدتر از من با او رفتار می کردید و قرار نیست کسی خبرنگار باشد اما به ارزش های یک قوم توهین کند؛ من از خبرنگاران می خواهم که در شفاف سازی امورات کمکم کنند.

وی تاکید کرد : بیش از دو سال است که که تلاش می کنم نام فرودگاه ارومیه را بنام شهید باکری مزین کنیم اما قبول نمی کنند. از اصفهان تا مشهد اسامی فرودگاه ها را تغییر دادند اما به ما اجازه نمی دهند اسم فرودگاه را به نام " شهید باکری" مزین کنیم؛ نمی خواهم این مسائل را در مجلس مطرح کنم وگرنه ناگفته هایم را هم خواهم گفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت : کمپین حمایت از احیای دریاچه راه افتاده است و از شما تقاضا دارم حمایت کنید تا این کمپین فعال شده تا به مرز یک میلیون امضا برسد.

وی در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه نیز گفت: با اینکه افزایش سطح دریاچه را شاهدیم، اما ستاد احیای دریاچه ارومیه در حد یک قطره آب هم برای این دریاچه کاری نکرده است.

قاضی پور نسبت به افزایش تعداد بازماندگان از تحصیل در کشور هشدار داد و افزود: بر اساس آمار 15 شهریورماه تعداد فرزندان بین 6 تا 18 سال در ارومیه 201 هزار و 167 نفر است که از این تعداد فقط حدود 160 هزار نفر برای حضور در مدرسه ثبت نام کرده اند؛ این یعنی بازماندن 40 هزار نفر از تحصیل!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: هم اکنون آذربایجان غربی از لحاظ درآمد سرانه، بهداشت، آموزش و اشتغال در رتبه های آخر کشور قرار دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز، تاریخ انتشار 17 شهریور 95 ، کد مطلب: 263020:www.uromnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
0
0
ایشان متاسفانه برخی از صحبت هایشان همیشه مسئله ساز می شود. تا کی آخر؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین