پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۷۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
در حالی مدرک تحصیلی دو نفر از مدیران شرکت آرین پارسه کیش در وب سایت این شرکت فوق‌لیسانس و دکتری درج شده است که براساس آخرین تغییرات انجام شده در بخش سامانه شفافیت وب سایت صندوق بازنشستگی کشوری، برای مدیرعامل این شرکت لیسانس هتلداری و نایب رئیس هیئت‌مدیره کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی درج شده است.
شعار سال: طبق اطلاعات درج شده در بخش سامانه شفافیت وب‌سایت صندوق بازنشستگی کشوری، براساس آخرین تغییرات انجام شده در این سامانه که مربوط به ۲۵ فروردین سال جاری است، مدرک تحصیلی دو نفر از مدیران شرکت آرین پارسه کیش (شرکت‌های زیرمجموعه صندوق)، برای فرشید کریمی حصاری که مدیرعامل شرکت است، لیسانس هتلداری و برای علیرضا صفاریان که نایب رئیس هیئت‌مدیره بوده، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی درج شده است.

با این حال نکته جالب‌توجه اینکه در وب‌سایت شرکت آرین پارسه کیش مدرک تحصیلی هر دو مدیر به جای لیسانس و فوق‌لیسانس، دکتری درج شده است.

وقتی دکتری، پسوند نام مدیران میشود


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، کد خبر:۲۱۳۱۷۳۰، تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین