پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
خورسندیان از دوستان طیب نیا وزیر قبلی اقتصاد بوده و سال ۹۵ با حکم وی مدیرعامل صندوق شد. از سید مهدی سدیدی، مدیرعامل معزول شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی هلدینگ وابسته به بانک ملی به عنوان گزینه نهایی مدیریت عامل صندوق بازنشستگی بانک‌ها یاد میشود. مدیرعامل صندوق بازنشستگی بانک‌ها تایید کرد صحبت‌هایی دایر بر جابجایی وی از این سمت و انتخاب مدیرعامل جدید برای این صندوق شده است.علی خورسندیان با بیان اینکه از مدت‌ها قبل صحبت‌هایی برای جابجایی مدیرعامل کنونی صندوق بازنشستگی بانک‌ها مطرح بوده ابراز امیدواری کرد که بزودی حکم مدیرعامل جدید را ابلاغ کنند.

شعار سال: مدیرعامل صندوق بازنشستگی بانک‌ها تایید کرد صحبت‌هایی دایر بر جابجایی وی از این سمت و انتخاب مدیرعامل جدید برای این صندوق شده است.

علی خورسندیان با بیان اینکه از مدت‌ها قبل صحبت‌هایی برای جابجایی مدیرعامل کنونی صندوق بازنشستگی بانک‌ها مطرح بوده ابراز امیدواری کرد که بزودی حکم مدیرعامل جدید را ابلاغ کنند.

خورسندیان از دوستان طیب نیا وزیر قبلی اقتصاد بوده و سال ۹۵ با حکم وی مدیرعامل صندوق شد. خورسندیان درعین حال از بردن نام مدیرعامل جدید این صندوق طفره رفته و آن را به فردا موکول کرد. از سید مهدی سدیدی، مدیرعامل معزول شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی هلدینگ وابسته به بانک ملی به عنوان گزینه نهایی مدیریت عامل صندوق بازنشستگی بانک‌ها یاد میشود.

در این باره، مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی به نود اقتصادی اعلام کرد که از مدت‌ها قبل صحبت‌هایی برای قبول مسئولیت در چند جای مختلف مطرح بوده که یکی از آن‌ها هم صندوق بازنشستگی وظیفه، از کار افتادگی و پس‌انـداز بانک‌ها است هرچند که هنوز این امر قطعی نشده است!

سدیدی از دیماه سال ۹۷ تا بهمن ماه سال ۹۸ مدیریت عاملی گروه توسعه ملی را بر عهده داشت.

گفته می‌شود که سید مهدی سدیدی، در زمان مدیریت بر شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در مدت زمان یک سال، ۳۲ مدیر و عضوهیات مدیره شرکت‌های زیر مجموعه این هلدینگ بزرگ را جابجا کرد. جالب اینجاست سدیدی پارسال مشخص نشد به چه دلیلی از مدیرعاملی هلدینگ وابسته به بانک ملی برکنار شد.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری خبرداغ، تاریخ انتشار 16 فروردین    99، کد خبر:   847350، www.khabaredagh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
0
1
در ایران کسی از کار بر کنار نمیشه فقط از پستی به پست دیگه میره این قانون بقای مدیر هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین