پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۰۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
شعار سال قصد ورود مستقیم به پرونده فساد مدیریتی در صنایع بهشهر در شرایط حاضر را (بدلیل چند لایه بودن این پرونده و ضرورت مقابله‌ای ریشه‌ای با جریان فساد) نداشت. اما با توجه به افشای جنبه‌هایی از این فساد توسط رسانه ها، همراستا با سایر رسانه‌های همسو اقدام به اطلاع رسانی نموده است. برای نشانه گذاری منجر به راست آزمایی توسط باند مدیریتی مسئله دار سابق عرض می‌شود که چه کسی از این مجموعه با پایگاه تحلیلی خبری شعار سال تماس گرفته و تقاضای برگزاری جلسه مشترک در خیابان وزرا با حضور مشاور خاص را داده بود؟ چه کسی با جعل عنوان خود را ستوان خراسانی (مثلا نیروی پلیس فتا) جا زده و مثلا از طرف پلیس فتا با این پایگاه خبری تماس گرفته و مثلا دستور به حذف دو خبر داده بود (در صورت تمایل پلیس فتا به پیگیری جعل عنوان صورت گرفته، مستندات تقدیم می‌گردد). برخورد جدی همکاران شعار سال با آقایان چگونه بود؟ از آقایان باند خاص باید بپرسید که در عرض ۴۸ ساعت، پیگیری فنی- حقوقی- امنیتی خط تماس به کجا انجامید؟ و.. موارد، بعنوان مصادیق و نشانه‌هایی برای اثبات حضور جریان مدیریتی خاص در این مجموعه اقتصادی عنوان شده و ضرورت پاکسازی‌های همه جانبه از طرف بانک ملی را باید به دیده تحسین و حمایت نگریست.
شعار سال: در دو ماه گذشته بازداشت، ممنوع الخروجی و برکناری مدیران ارشد گروه توسعه ملی، صنایع بهشهر و شرکت‌های تابعه آن توسط دستگاه‌های امنیتی نظارتی و با هماهنگی مدیرعامل بانک ملی ایران صورت گرفته است.

همزمان با نزدیک شدن به سرشاخه‌های شبکه مدیران فاسد اقتصادی جریان مشکوک رسانه‌ای برای پخش اخبار حاشیه‌ای و متهم کردن دولت فعال شده است. در آخرین مورد و در بازداشت سرپرست به‌پخش این جریان رسانه‌ای با تلاشی برای تخریب تیم اقتصادی دولت و مدیرعامل بانک ملی، این فرد را از منصوبین دولت جدید معرفی می‌کند، در حالی که وی از آخرین انتصابات مدیران بازداشتی سابق است که در آخرین روز‌های مدیریت این افراد صورت گرفته است.

تخریب علیه تیم اقتصادی دولت و مدیرعامل بانک ملی همزمان با ورود جدی به مقوله‌ی مبارزه‌ی فساد و حضور فعال به عنوان مشاور تیم اقتصادی دولت نشان می‌دهد جریان مبارزه با فساد در مسیر درستی در حال حرکت است.

با توجه به گستردگی فساد مالی صورت گرفته و همچنین حضور مرتبطین پرونده در مجموعه‌های اثرگذار دولت قبل، جریان شناسی تخریب رسانه‌ای صورت گرفته در شناسایی مهره‌های کلیدی فاسد که احساس خطر کرده اند بساز حائز اهمیت است.

نام برخی افراد اثرگذار در دولت قبل در این پرونده مطرح شده است که می‌تواند ابعاد جدیدی از تخلفات دولت قبل را اشکار کند.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبر شعار سال ، منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین