پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
بانک ملی بعنوان بانکی پیش رو و در راستای کاهش نارضایتی‌های مشتریان، اقدام به برکناری رئیس و معاون ریالی بانک ملی شعبه دانشگاه تهران نموده، تاریخ اولین مرحله پرداخت خسارات مشتریان بشکل خاص در دستور خاص قرار گرفته و اقدامات حقوقی، انتظامی و فنی، برای ریشه یابی و تبیین سناریو‌های احتمالی این رویداد هالیودی در دست بررسی است. کارشناسان اقتصادی معتقدند که، گذر موفقیت آمیز بانک ملی از بحران ایجاد شده، می‌تواند الگویی برای بهره برداری سایر بانک‌های دولتی کشور باشد.
شعار سال:به نقل از بانک ملی ایران، در پی وقوع سرقت از ۱۶۲ صندوق امانات شعبه دانشگاه تهران بانک ملی، رئیس و معاون ریالی شعبه دانشگاه به دلیل اهمال در کار و بی توجهی به امور برکنار شدند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران در پی بروز حادثه سرقت از صندوق‌های اجاره‌ای شعبه دانشگاه و خسارات وارده به مردم و مشتریان به حکم مدیر عامل بانک، رئیس و معاون ریالی این‌شعبه از سمت خود برکنار شدند و مراتب برخورد قانونی لازم با آن‌ها و سایر مقصران در حال انجام است.
اصلاح و تقویت سیستم و محق دانستن مشتریان با برکناری رئیس و معاون ریالی بانک ملی شعبه دانشگاه تهران
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۱۸ خرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۳۱۸۰۰۰۵۰۷، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین