پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
از روز گذشته با انتشار خبر تغییر مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر(یکی از شرکت زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری توسعه ملی) و جایگزینی خدامرادی با صادق الحسینی ناگهان اخبار عجیب و غریبی در برخی کانال های تلگرامی منتشر شد که هیچ کدام واقعیت نداشت.

شعار سال: صادق الحسینی که مدت کوتاهی است مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر شده بود چنان تنش با مجموعه های بالادستی و پایین دستی خود داشته که گروه توسعه ملی مدتی جلوی عزل و نصب های او ایستاد و در نهایت از بیم شکل گیری بحران های کارگری هیات مدیره صنایع بهشهر  با تایید مدیر عامل گروه توسعه ملی، صادق الحسینی را بصورت رسمی برکنار کرد و  خدامرادی جایگزین او شد‌.

بعد از این اتفاق بمباران شایعات از طرف تیم نزدیک به صادق الحسینی آغاز شد که یکی از این شایعات تغییر حسین نیکخواه مدیرعامل شرکت مارگارین(زیرمجموعه توسعه صنایع بهشهر)بود و تلاش برای تخریب او. در حالی که این مدیرعامل جوان به همراه تیم هیات مدیره، شرکت زیان ده مارگارین را در عرض دو سال گذشته سود ده کرده و به دلیل همین تحولات مدیریتی که مورد استقبال سهامداران واقع شده قیمت سهام این شرکت بیش از هشت برابر شده است. نیکخواه حتی به دلیل این تحول در سوددهی مورد تقدیر نیز قرار گرفته است.

از طرفی طبق قانون تصمیم تغییر مدیرعامل باید توسط هیئت مدیره گرفته شده و تبدیل به صورتجلسه شود که چنین صورتجلسه ای وجود ندارد و تنها یک ابلاغ تحت عنوان تغییر در هیات مدیره شرکت مارگارین (و نه مدیر عامل شرکت) منتشر شده که به دلیل عدم تصویب در کمیته انتصابات گروه توسعه صنایع بهشهر فاقد وجاهت قانونی است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پاشگاه خبری تحلیلی خرداد، تاریخ 5 دی  98، کد مطلب: 331417: www.khordadnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین