پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: رودخانه ارس یکی از مزیت های پلدشت برای راه اندازی ورزش های آبی در این شهرستان است.

شعار سال: جواد اسماعیل زاده در خصوص وضعیت ورزشی پلدشت گفت: پلدشت از لحاظ پتانسیل ورزشی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و در زمینه های فوتبال و فوتسال نیز می تواند همانند گذشته پیشرفت کرده و موثر باشد.


وی تصریح کرد: طبق بازدیدی که از امکانات ورزشی شهرستان صورت گرفت نشان داد امکانات ورزشی وجود دارد ولی استفاده از آن مطلوب نیست و خروجی مناسبی را شاهد نیستیم.


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: باید مسئولان منطقه و شهرستان کمک کنند تا بتوانیم مشکلات موجود را رفع کرده و فضاهایی استاندارد را ایجاد کنیم که بتواند روحیه نشاط و شادابی را در بین جوانان، نوجوانان و مردم احیاء کند.


به گفته وی امید است با همکاری همه مسئولان قدم های موثری در پیشرفت ورزش شهرستان برداشته شود.


اسماعیل زاده گفت: رودخانه ارس یکی از مزیت های پلدشت است که از آن استفاده نشده است، این رودخانه بهترین بستر برای ورزش های آبی از قبیل کایاک، کاناپولو و آب های خروشان است.


وی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد ماکو بر روی این موضوع برنامه ریزی می کند تا بتواند ورزش های آبی را در پلدشت راه اندازی کند که بر ورزش و گردشگری شهرستان تاثیر بسزایی دارد.


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: سازمان طی 3 سال گذشته کمک های خوبی به اداره ورزش و جوانان پلدشت و هیئت های ورزشی کرده است، انتظار داشتیم وضعیت ورزش در این شهرستان فراتر از شرایط کنونی بود.


به گفته وی جا دارد که اداره ورزش و جوانان استان بیشتر به شهرستان ها توجه کند، تنها به آمار و ارقام اکتفا نکند و شاخص ها را مشخص کرده و بررسی کند.


اسماعیل زاده گفت: تمام تلاش هایمان را بکار میگیریم تا باز هم به ورزش این شهرستان کمک کنیم.





با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آرازسسی، تاریخ انتشار 11 شهریور 95 ، کد مطلب: 262792:www.arazsasy.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
منطقه ازاد ماکو واقعا قابلیت جذب گردشگر داره براش برنامه ریزی نمیشه حداقل با قیمت مناسب واگذار کنید به بخش خصوصی تا هم اشتغال زایی بشه هم کاری انجام بشه برای این منطقه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین