پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
تکدی گری معضلی است که نه تنها خود نمونه یک آسیب اجتماعی است بلکه زمینه ساز گسترش و شیوع آسیب های اجتماعی دیگر هم می شود.

شعار سال: یکی از پدیده ها و معضلات زشت اجتماعی در جامعه تکدی گری است که آثار و معضلات زیانبار اجتماعی زیادی بدنبال دارد.


يکي از معضلات مهم پلدشت که به تازگی در گوشه و کنار شهر مخصوصا جایگاه های سوخت گیری خودرو و سه راهی های شهرستان نمایان می شود بحث تکدي گري است، مشکلي که باعث می شود چهره پلدشت زشت جلوه نماید.


دکترها بچه ام را جواب کرده اند و عملي با هزينه سنگين در پيش دارم، شوهرم زمين گير شده و بچه هايم گرسنه مانده اند از جملاتی است که متکديان براي طلب پول آنها را بکار مي گيرند.


هرچه هست باید جلوی این رفتارهای پرخطر گرفته شود و نمی توان بی تفاوت از کنار عواقب این کارها گذشت و چاره جویی متولیان امر باید بصورت جدی در دستور کار قرار بگیرد.


گداها تاثیرات منفی و بازدارنده ای از شهر را به نمایش می گذارند و این امر را باید با تمام وجود در شهر احساس کنیم.


همشهریان عزیز در جهت فرهنگ سازی مناسب و مبارزه با این پدیده دستگاه های مسئول و ذیربط را همراهی نمایند و از هرگونه پرداخت پول به متکدیان خیابانی که اغلب حرفه ای و از افراد غیربومی هستند خودداری نمایند.


مردم میتوانند کمک های خود به افراد بی بضاعت را به سازمان های متولی از جمله بهزیستی، کمیته امداد و یا سایر ارگان های اجتماعی پرداخته تا به صورت مطمئن به دست افراد نیازمند برسد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آرازسسی، تاریخ انتشار 5 شهریور 95 ، کد مطلب: 262390:www.arazsasy.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
الان با این اوضاع اقتصادی تکدی گری فراوون شده متاسفانه کسی به فکر نیس سازمانی برای سازماندهی وجود ندارد م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین