پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۲۶۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹
رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی حسین قربانزاده را به سمت دبیری کارگروه تحول در مجلس منصوب کرد.
شعار سال، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی، حسین قربانزاده را به عنوان مشاور خود و دبیر کارگروه مشورتی تحول مجلس منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر حسین قربانزاده

نظر به تعهد دینی و انقلابی و تخصص حقوقی، جنابعالی را به عنوان «مشاور و دبیر کارگروه مشورتی تحول مجلس شورای اسلامی» منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود با مطالعات کارشناسی و با تأکید بر چهار رویکرد مردمی‌سازی، شفاف‌سازی، هوشمندسازی و کارآمدسازی، زمینه تحول در مجلس شورای اسلامی را از طریق بهره‌گیری از ظرفیت‌های گوناگون فراهم نمایید.

توفیق روزافزون شما را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

شایان ذکر است در جلسه غیرعلنی امروز مجلس نیز، حدود چهار ساعت ابعاد تحول مجلس مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت.

حسین قربانزاده، دانش آموخته دکتری حقوق از دانشگاه شهید بهشتی است که پیش از این نیز مسئولیت مدیر پروژه تنقیح قوانین و مقررات کشور و مدیرمسئولی و سردبیری روزنامه همشهری را بر عهده داشت.

قربانزاده عضو گروه مشاوران جوان مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در دوره ریاست قوه قضائیه بوده و همچنین سردبیری روزنامه تخصصی حقوقی ماوی، روزنامه قوه قضائیه را در همان دوران بر عهده داشت.

او دوره کارشناسی ارشد خود را در رشته معارف اسلامی و حقوق جزا و جرمشناسی از دانشگاه امام صادق (ع) اخذ کرد و دوره دکتری خود را در رشته حقوق بین الملل در دانشگاه بهشتی گذراند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28 خرداد 1399، کد خبر: 2287911، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین