پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
مدیر شبکه تلویزیونی العالم گفت: با همدستی مثلث کشورهای غربی، همپیمانان عرب آنان در منطقه و رژیم صهیونیستی گروههای تکفیری برای انتقام از جبهه مقاومت تشکیل شد.

شعارسال: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها(مأوا) روز جمعه به نقل از دکتر سیداحمد سادات در اردوی فعالان نشریات و رسانه های دانشجویی کشور در مشهد گزارش داد: حتی انگلیسیها هم به نقش خود و آمریکا در شکل گیری داعش اعتراف کرده اند و برای اولین بار از حضور البغدادی درزندان بوکا و سپس آزادی وی و تشکیل حلقه اصلی آن سخن گفته اند.

وی افزود: روزنامه 'گاردین' از زندان بوکا همچون مدرسه ای یاد می کند که برای رشد تفکر تکفیری و افراطی بسیار مناسب بود و بسیاری از تکفیریها و افراطیون بطور سازمان یافته از آن فارغ التحصیل شدند.

مدیر شبکه العالم ادامه داد: مسئولان رژیم صهیونیستی بارها اعلام کرده اند اگر طرح سرنگونی بشار اسد در سوریه با شکست مواجه شود در واقع رژیم صهیونیستی با بزرگترین شکست راهبردی در تاریخ خود روبرو خواهد شد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن پس از شکستهای پی در پی از سال 2000 تا 2006 میلادی و شکستهای مکرر از مقاومت در غزه به دنبال آن بودند که با استفاده از گروههای تکفیری به اهداف خود در انتقام از جبهه مقاومت برسند.

سادارت افزود: بر این اساس با برنامه قبلی بحران سوریه را رقم زدند، همپیمانان عربی ومنطقه ای آنان هم که از قدرت گرفتن جبهه مقاومت در هراس بودند با تمام توان به صحنه آمدند.

وی ادامه داد: ولی با گذشت بیش از پنج سال و نیم از بحران سوریه نتوانستند به اهداف خود دست یابند زیرا محور مقاومت پس از کسب تجارب در سوریه از گذشته بسیار قویتر شده است.

مدیر شبکه العالم گفت: امروزه هراس صهیونیستها از قدرت مقاومت افزایش یافته بگونه ای که بر حسب اظهارات آنها نه تنها مسیر مجهز شدن مقاومت به سلاح و تجهیزات نظامی مسدود نشد بلکه نسبت به گذشته بیشتر هم شده است.

وی افزود: بر اساس اظهارات منابع امنیتی رژیم صهیونیستی، حزب الله 200 پهپاد در اختیار دارد که برای حمله به مواضع راهبردی اسرائیل آماده نموده و بیش از 100 هزار موشک در اختیار دارد.

او ادامه داد: قدرت محور مقاومت پس از بحران سوریه افزایش چشمگیری یافته بگونه ای که امروزه جمهوری اسلامی ایران می تواند تجارب خود را در مقابله با تروریستهای تکفیری در اختیار دیگران قرار دهد.

مدیر شبکه العالم به نقش سرویسهای اطلاعاتی در اداره گروههای تکفیری نیز اشاره و بیان کرد: بر اساس دلایل و قرائن موجود مدیریت اصلی تکفیریها در منطقه در دست موساد، ام آی 6 و سازمان سیا است.

وی افزود: این سازمانها از نفوذ سرویسهای امنیتی کشورهای منطقه از جمله سعودی، ترکیه، اردن و قطر که دارای ارتباط و نفوذ در بین تروریستها هستند کاملا استفاده می کنند و عملیات هماهنگی و تبادل اطلاعات بین آنها به صورت مستمر در جریان است.

سادات همچنین به نقش موثر همپیمانان سوریه در مواجهه با تکفیریها و حامیان دولتی آنها اشاره و بیان کرد: در مقطعی غربیها، کشورهای عربی مرتجع و همسایگان سوریه همگی بر آن شدند تا حکومت بشار اسد را سرنگون کنند.

وی گفت: ولی با عنایات الهی و مقاومت دلیرانه شخص بشار اسد، مردم، ارتش سوریه و همپیمانان آنها در جبهه مقاومت این خواب آنها تعبیر نشد و به تدریج دچار سرخوردگی شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 19 شهریور 1395، کدمطلب: 82223743 (5550230) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین