پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۲۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
وزیر نیرو دولت اصلاحات گفت: دولت‌های اصلاح‌طلب و معتدل وقت خود را صرف خدمت به مردم می‌کنند و وقتی برای شکایت‌کِشی و مواردی از این قبیل ندارند.
شعار سال: «حبیب‌الله بیطرف»، وزیر نیرو دولت اصلاحات، در رابطه به نقش مدعی‌العموم در تخریب‌های صورت گرفته علیه رئیس‌جمهور گفت: مرتب علیه روحانی تخریب صورت می‌گیرد که این قضیه بر کارایی سیاست‌های دولت موثر است.

معاون سابق وزیر نفت در واکنش به فشار‌های وارده به دولت تصریح کرد: البته بنده در این دولت به عنوان وزیر نیرو معرفی شدم، اما خوشبختانه و خدا رو شکر از مجلس رأی اعتماد نگرفتم.

بیطرف در خصوص حکم تهمت زدن و تخریب رئیس‌جمهور در قانون خاطرنشان کرد: این اقدامات جرم محسوب می‌شود در بسیاری از موارد هم شکایت صورت می‌گیرد، اما دولت‌های اصلاح‌طلب و معتدل به دنبال این اقدامات نمی‌روند چراکه بیشتر وقت خود را صرف خدمت به مردم می‌گذارند و وقتی برای شکایت‌کِشی و مواردی از این قبیل ندارند.  

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۱۸۲۳۱، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Korea, Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
0
0
تمام وقت دولت دارد هزینه و صرف کلنجار رفتن با مجلس می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین