پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۵۹۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
نماینده مردم گرمسار با انتقاد از تدبیر دولت در ماجرای گرانی بنزین تاکید کرد: آقای وزیر کشور باید در دادگاه محاکمه شود مگر ما شوخی داریم؟ آقای وزیر آمار کشته‌ها و خسارت اقتصادی زیاد است. چرا کسی به وزیر کشور نمی‌گوید جواب دهد!
برای این تصمیم، مردمی کشته شدند
 
 
شعارسال: اردشیر مطهری پس از ارائه گزارش وزیر کشور در خصوص وضعیت امنیتی کشور گفت: بین روش‌های کلاسیک برای امنیت کشور در تئوری‌ها و کف خیابان تفاوت وجود دارد، در جریان گرانی بنزین تدبیری در اجرا در کف خیابان در رفتار با مردم صورت نگرفت و صف معترضان و مردم با تماشاچیان تمیز داده نشد.
نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنزین باید گران می‌شد و در این شکی نیست، اما آقای رئیس‌جمهور می‌گوید من در ساری بودم و خودم هم بعداً فهمیدم؛ شخص آقای رئیس‌جمهور خاطره تعریف می‌کند! ایشان باید بداند برای این تصمیم، مردمی کشته شدند که تبعات منفی برای کشور و مردم داشت.
وی ادامه داد: رئیس‌جمهور در ارومیه گفت که من صبح متوجه شدم؛ چرا خاطره تعریف می‌کنند؟ ایشان رئیس‌جمهور هستند. آقای وزیر کشور شما مسئول امنیت، معیشت، زندگی و سرنوشت مردم هستید، اما در قضیه بنزین تدبیری صورت نگرفت.

نماینده مردم گرمسار گفت: این همه خسارت جانی و مالی به مردم زده شد، چه کسی باید جواب بدهد؟ یک نفر از این مسئولان را پای دادگاه ببریم و سوال کنیم که نقش ما در قضیه چه بوده است.
وی ادامه داد: رئیس‌جمهور گفت کسی به من نگفت بنزین گران شده است، اینکه تدبیر نیست شما وزیر کشور هستید و اتفاقاتی که افتاد و آتش‌سوزی و خساراتی که صورت گرفت، محصول بی‌تدبیری شماست.
مطهری ادامه داد: آقای وزیر کشور باید در دادگاه محاکمه شود مگر ما شوخی داریم؟ آقای وزیر آمار کشته‌ها و خسارت اقتصادی زیاد است. چرا کسی به وزیر کشور نمی‌گوید جواب دهد!



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اسکان نیوز، تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۲۸۲۳۶، www.eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین