پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۳۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
استاندار کرمانشاه گفت: وظیفه دولت کمک و حمایت از بخش خصوصی است.

شعار سال: به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مراسم روز ملی صادرات در استان کرمانشاه با حضور جمع کثیری از مسئولین و فعالان عرصه صادرات در اتاق بازرگانی برگزار شد و به صادر کنندگان برتر استان در سال جاری لوح و مدال افتخار اهداء گردید.

دکتر رازانی استاندار کرمانشاه در این مراسم با تبریک روز ملی صادرات به فعالان اقتصادی استان،با تاکید بر اهمیت این مقوله در روند توسعه و تحول استان اظهار داشت:تجارت بخصوص در زمینه تجارت مرزی اولویت اول اقتصادی استان است که می تواند باعث رونق این بخش مهم و تاثیر گذار باشد و از این رو تمرکز خاصی بر روی این مسئله داریم.

وی افزود:راهکارهایی که در زمان حضورم در استان کردستان در زمینه تجارت های مرزی و حمایت از بخش خصوصی بکار گرفته شد باعث رونق این بخش در استان کردستان شد و مسلما استان کرمانشاه با توجه به اشتراکات و تشابهات جغرافیایی و فرهنگی خاصی که با استان کردستان دارد قابلیت بیشتری برای تحول و توسعه دارد چون مرزهای مشترک بیشتری با کشور عراق دارد و این یک فرصت استثناییست.

استاندار در ادامه گفت:وظیفه دولت کمک و حمایت از بخش خصوصی است و بخش خصوصی هیچ وظیفه ای برای کمک به بخش های دولتی ندارد بنابراین ما وظیفه داریم با ایجاد تسهیلات و امکانات مناسب و تزریق کمک های اعتباری، موانع موجود بر سر راه رونق و توسعه آنها را برداریم.

دکتر رازانی تصریح کرد:نگاه من به بخش خصوصی و تولیدکنندگان نگاه ویژه ای است و اولویت کاری من ، بخش خصوصی است و همیشه برای آنها وقت و زمان دارم.

وی با تاکید بر اهمیت ساماندهی بازارچه های مرزی استان تصریح کرد: ساماندهی این بازارچه ها یک اولویت حیاتی برای استان است و برای این منظور از دکتر حاتمی و تیم اقتصادی استان خواسته ام که بر روی این مسئله تمرکز کنند تا مشکلات موجود در این خصوص مرتفع گردند .

در این مراسم دکتر حاتمی معاون استاندار،کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه؛ عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و رضا رحیمی رئیس سازمان صنعت؛ معدن و تجارت استان کرمانشاه حضور داشتند.

در این مراسم از احمد رضا اشتری مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه، سید مظفر عبدالله مدیرعامل شرکت روژین تاک، امیرحسین صفری مدیرعامل شرکت مانیزان، محمد سعید خوش مدیرعامل شرکت امید آرمان کردستان، احمد الماسی مدیرعامل شرکت قاصد کالای الماسی، کمال صدیقی مدیرعامل شرکت سیمان غرب، شهریار گراوندی مدیرعامل شرکت سیمان سامان، جهانبخش شکری مدیرعامل شرکت جهان فولاد غرب، مالک کرمی فعال در حوزه صنایع دستی، شمس الله یادگاری مدیرعامل بازرگانی یادگاری، خلیل تنها مدیرعامل تنها راه تجارت، فرزاد لرستانی فعال در حوزه صادرات میوه و تره بار و علی حیدری مدیرعامل بازرگانی حیدری به عنوان صادر کنندگان برتر استان تجلیل شد.

همچنین شهریار گراوندی مدیرعامل شرکت سیمان سامان، احمد الماسی مدیرعامل شرکت قاصد کالای الماسی، محمد سعید خوش مدیرعامل شرکت امید آرمان کردستان و سید مظفر عبدالله مدیرعامل شرکت روژین تاک مدال افتخار صادرکننده برتر را دریافت کردند و از دستگاه های تسهیل کننده امر صادرات استان کرمانشاه نیز تجلیل به عمل آمد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت استانداري كرمانشاه، تاریخ انتشار: 13 آبان 1394، کد مطلب: -:www. ostan-ks.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین