پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۸۵۳۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
حناچی از هماهنگی دادستانی با شهرداری برای برخورد با مالکان ساختمان‌های ناایمن در پایتخت خبر داد.
شعار سال: پیروز حناچی شهردار تهران درباره علت حادثه انفجار در کلینیک سینا اطهر اظهار کرد: در ساعت ۲۰:۴۵ شب گذشته یک مورد حریق در ساختمان ۵ طبقه در میدان تجریش به سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و همکاران من در سازمان آتش نشانی در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه در محل حضور پیدا کردند و برای نجات افراد تلاش می‌کنند و متأسفانه ۱۹ نفر از هموطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: ساختمان کلینیک سینا اطهر در سال‌های ۹۴، ۹۶، ۹۷ اخطار ناایمن داشت و شهرداری منطقه با استناد به مواد ۱۴ و ۲۰ قانون ۵۵ شهرداری و بخشنامه دیگری که داشتیم به تکرار به مالک اخطار ناایمنی داده بود.

شهردار تهران گفت: به نظر می‌آید با اتصال برق در نزدیکی کپسول‌های اکسیژن آتش ایجاد و تسری پیدا می‌کند و انفجار‌ها ناشی از همان کپسول‌های اکسیژن بود.

حناچی تصریح کرد: شب گذشته با دادستان تهران صحبت کردیم که اخطار دادن به تنهایی کافی نیست و اگر استنکاف از ایمنی انجام شود باید ورود قضایی انجام شود.

وی افزود: تجربه ساختمان پلاسکو تلخ بود و از امروز تلاش می‌شود وضعیت ساختمان‌های ناایمن که اخطار دادیم را با جدیت بیشتر پیگیری کنیم و در صورت استنکاف از ایمنی، برخورد‌های قضایی را انجام دهیم و علت آن است که ساختمان‌های ناایمن که جنبه عمومی پیدا می‌کنند از حساسیت‌های بیشتری برخوردار هستند.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران، تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹، کدخبر:۷۴۰۹۱۴۴، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین