پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۹۲۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای تهران گفت: چهار بار اخطار به مرکز جراحی محدود سینا مهر شمیران با موضوع ضرورت رعایت ایمنی و جلوگیری از خطر حریق داده شده بود. دریغ از اقدام موثر . باید به خانم نوری گفت که اخطار را چه کسی داده است؟ آتشنشانی یا سایر مراجع؟ چرا اخطارهای نهاد ارایه دهنده اخطار، فاقد ضمانت اجرایی است؟ همچنین باید به خانم نوری و سایر اعضای شورای شهر گفت که مردم تا کی باید هزینه کم سیاستی و کم تدبیری شماها را بپردازند. برای قضاوت خوانندگان عزیز، عین صحبت های خانم نوری منعکس می شود
شعار سال: «زهرا صدراعظم نوری» شامگاه چهارشنبه، درباره درباره آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر؛ در صفحه توییتر خود نوشت؛ چهاربار اخطار به کلینیک سینا اطهر با موضوع ضرورت رعایت ایمنی و جلوگیری از خطر حریق داده شده بود.

وی افزود: دریغ از اقدام موثر و در نتیجه بروز فاجعه انسانی رخ داد.

صدر اعظم نوری افزود: مردم تا کی باید هزینه ترجیح منافع شخصی بر منافع جمعی را پرداخت کنند.

حادثه آتش‌سوزی و انفجار کلینیک سینای اطهر در خیابان شریعتی تهران به کشته شدن ۱۹ نفر و مصدومیت ۱۴ نفر منجر شد.

این حادثه شامگاه سه‌شنبه رخ داد و کانال سازمان نظام پزشکی نیز اعلام کرد که بیش از نیمی از جان‌باختگان متعلق به پزشکان و کادر اتاق عمل است.

مهار این آتش‌سوزی با استفاده از تجهیزات جدید آتش‌نشانی از جمله نردبان‌های بلند و در سایه تجربه و ایثار آتش‌نشانان، حدود ۲ ساعت به طول انجامید و با وجود دو مورد انفجار در دقایق اولیه، از سرایت آتش به سایر ساختمان‌های منطقه جلوگیری شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت فانا، تاریخ انتشار:  ۱۳ تیر ۹۹، کدخبر:   ۲۹۳۰۶، phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین