پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۵۶۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کشاورزی رئیس نظام مهندسی معدن استان زنجان با اشاره به جلوگیری از صادرات سنگ آهن به خارج از کشور گفت: این اقدام به دلیل جلوگیری از خام فروشی اتفاق افتاده است.
شعار سال: رضا کشاورزی با اشاره به محدودیت بخشنامه منابع طبیعی در حوزه معادن استان زنجان اظهار کرد: همچنان درگیر این بخشنامه هستیم و منابع طبیعی در اجرای این بخشنامه قاطعانه ایستاده است.

وی تصریح کرد: اجرای این بخشنامه نیز درست اجرا نمی‌شود و این موضوع باعث جلوگیری از توسعه معادن در استان زنجان شده است.

رئیس نظام مهندسی معدن استان زنجان با تاکید براینکه منابع طبیعی از حدود ۱۵۰ استعلام حتی ۱۰ درصد آن را پاسخ مثبت نداده است عنوان کرد: حدود ۹۰ درصد استعلاماتی که در استان زنجان در حوزه معدن از منابع طبیعی شده جواب منفی داده است.

وی از ممنوعیت صادرات سنگ آهن خبرداد و عنوان کرد: در این خصوص بخشنامه‌ای صادر شده و از صادرات آن به خارج از کشور جلوگیری می‌شود.

کشاورزی با بیان اینکه این ممنوعیت به دلیل جلوگیری از خام فروشی اتفاق افتاده است گفت: سنگ آهن استخراج شده به واحد‌های داخلی کشور ارسال می‌شود تا به مرحله تولید برسد.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر حال صادرات حوزه کشاورزی خوب است بیان کرد: تکمیل زنجیره تولید در حوزه معدن از اولویت‌های مهم ما در استان زنجان است.

رئیس نظام مهندسی معدن استان زنجان با بیان اینکه در تلاش هستیم بخش‌هایی از فرآوری مواد معدنی در استان زنجان اتفاق بیفتد عنوان کرد: سه کارخانه در خصوص زنجیره کنسانتره سنگ آهن در زنجان در حال تکمیل است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این کارخانه‌ها اگر در ۵ ماه آینده آغاز شود تاثیرگذاری بالایی برای استان دارد گفت: سنگ آهن در زنجان استخراج و کنسانتره آن نیز تامین می‌شود.

کشاورزی گفت: ۵۰ درصد نیاز این واحد‌ها ازاستان زنجان تامین می‌شود و ۵۰ درصد باقی مانده نیز از استان‌های همجوار تامین خواهد شد.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دانا، تاریخ انتشار:۱۴ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۶۲۲۹۴۱، www.dana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
یعنی این کشور با این همه منابع درست و درمون پس چرا مردم ما این همه درگیر فقر شدن؟ این خودش نشونه توزیع نامناسب ثروت در ایرانه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
تا جايي كه ما شينيديم همش رو صادر ميكنيد و پولش رو هم به جيب مي زنيد براي همين اين همه توليد خوابيده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین