پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
در حالی که محمدرضا داورزنی از انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی والیبال صحبت کرده بود اما در اظهار نظر جدید خود به نوعی سخن گفت که به نظر می رسد هنوز نام سرمربی خارجی در میان گزینه ها هست و مشکل مالی هم برای این انتخاب وجود ندارد!
شعار سال: با توجه به حضور والیبال ایران در المپیک توکیو، انتخاب سرمربی تیم ملی اهمیت ویژه پیدا کرده و همه منتظر هستند هرچه زودتر تکلیف نیمکت مشخص شود. در حالی که در آخرین جلسات هم اندیشی فدراسیون اعلام شد که قرار است سرمربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب شود اما داورزنی در جدیدترین اظهارات خود صحبت متفاوت تری را مطرح کرده است.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: خوشبختانه شرایط را فراهم کردیم تا پول دغدغه اصلی نباشد. با وجود هزینه‌های چند برابر تلاش کردیم بتوانیم برنامه‌ها را انجام دهیم. هدف این است والیبال در المپیک آینده جزو 4 تیم برتر باشد. کار سختی است و شاید برخی بگویند هدف بزرگی است اما ظرفیت والیبال همین است. اینکه با چه مربی کار را دنبال می‌کنیم در دستور کار است.

با استناد به همین گفته ها به نظر می رسد داورزنی هنوز تصمیمش برای انتخاب سرمربی ایرانی قطعی نشده است چرا که می داند برای قرارگرفتن در میان چهار تیم برتر المپیک باید مربی با تجربه بین المللی را به ایران بیاورد و رسیدن به نیمه نهایی المپیک در شرایطی که تمام غول های جهان به دنبال آن هستند؛ کار بسیار دشواری است.

داورزنی در خصوص مسائل مالی هم اظهار نظر کرد و به نوعی اطمینان داد که مشکلی برای پرداخت پول به مربی ندارند. با این صحبت پس گزینه خارجی باردیگر می تواند در میان کاندیداهای نشستن روی نیمکت ایران قرار بگیرد.

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در گفت وگو با جی پلاس، درباره اینکه تصمیم نهایی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی چگونه بوده است، اظهار کرد: پرونده انتخاب سرمربی خارجی هم چنان مفتوح است و همیشه در جلسات صحبت از مربی تراز اول خارجی است. اگر نتوانیم مربی درجه یکی را به ایران بیاوریم ترجیح می دهیم از مربی داخلی استفاده کنیم. ما در داخل مربیان با کیفیتی داریم که می توانیم برای تیم ملی از آن ها استفاده کنیم.

صحبت های رییس و دبیر فدراسیون نشان می دهد که هنوز تصمیم مشخصی برای خارجی یا ایرانی بودن سرمربی تیم ملی گرفته نشده است و اگر هم این اتفاق رخ داده داورزنی تلاش می کند کسی از تصمیمش با خبر نشود تا اگر مشکلی پیش آمد گرفتار انتقادات نشود.

آن چه که کاملا به چشم می آید؛ گذر زمان است. اگر قرار به انتخاب سرمربی خارجی برای تیم ملی باشد باید لیگ و بازیکنان را به خوبی زیرنظر بگیرد و حداقل لازم است یک یا دو ماه قبل از آغاز مسابقات، فدراسیون سرمربی را انتخاب کند.

داورزنی که روزی قول داده بود ایران در توکیو در میان چهارتیم برتر قرار بگیرد به خوبی می داند با شرایط فعلی کار تیم ملی برای صعود از گروهش هم می تواند سخت باشد چه برسد به نیمه نهایی المپیک. داورزنی با دانستن همین شرایط است که صحبت های متفاوتی را انجام می دهد؛ روزی از جمع بندی برای انتخاب مربی ایرانی می گوید و روز دیگر به دنبال مدیریت منابع برای انتخاب مربی تراز اول.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران ، تاریخ انتشار: تیر 1399 ، کدخبر:  _ ، www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
0
0
این بزرگواران انگار دنبال یه چیزی در نیروهای خارجی می گردند.خب اگر مربی خوب در داخل کشور داریم چرا باید به مربیان خارجی دلخوش کنیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین