پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹
گزینه‌های ریاست و دادستانی دیوان محاسبات هنوز مشخص نشده‌اند و متقاضیان دو هفته فرصت دارند تا درخواست و سوابق خود را به این کمیسیون ارائه کنند.
شعارسال: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هنوز گزینه‌های ریاست و دادستانی دیوان محاسبات مشخص نشده‌اند و متقاضیان دو هفته فرصت دارند تا درخواست و سوابق خود را به این کمیسیون ارائه کنند.

محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به انتشار خبری مبنی بر مشخص شدن رئیس دیوان محاسبات، گفت: هنوز گزینه‌های ریاست و دادستانی دیوان محاسبات مشخص نشده‌اند.

وی بیان کرد: روز گذشته کمیسیون برنامه و بودجه مجلس جلسه‌ای را درباره نحوه تعیین رئیس و دادستان دیوان محاسبات برگزار کرد و دو هفته مهلت داده شده که متقاضیان ریاست و دادستانی دیوان محاسبات درخواست و سوابق خود را ارائه کنند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: درخواست و سوابق متقاضیان ریاست و دادستانی دیوان محاسبات در کمیته دیوان محاسبات ذیل کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی می‌شود.

خدابخشی گفت: در نهایت کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دو گزینه را برای ریاست دیوان محاسبات و دو گزینه را برای دادستانی دیوان محاسبات به صحن علنی مجلس معرفی می‌کند و رئیس و دادستان دیوان محاسبات در صحن علنی مجلس انتخاب می‌شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 18 تیر 1399 ، کدخبر: 4968955،  www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین