پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۱۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری امروز خود از ارسال الکترونیکی تمام پرونده‌های کشف شده از سوی دستگاه‌های حکومتی مختلف به سازمان تعزیرات خبر داد.
شعار سال: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری امروز خود از ارسال الکترونیکی تمام پرونده‌های کشف شده از سوی دستگاه‌های حکومتی مختلف به سازمان تعزیرات خبر داد.



*** سازمان حمایت در خط مقدم


به گزارش خبرگزاری صنایع، رئیس سازمان حمایت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار این خبرگزاری چندی پیش از سیستمی شدن پرونده‌های ارسالی به سازمان تعزیرات خبر داد که در نشست امروز یاسر رایگانی میزان پیشرفت این طرح را جویا شدیم.



*** سیستمی شدن پرونده‌های ارسالی به سازمان تعزیرات


رایگانی در پاسخ به میزان پیشرفت ارسال الکترونیکی پرونده‌ها به سازمان تعزیرات، اظهار داشت:
تلاش سازمان تعزیرات به عنوان یکی از دستگاه‌های همکار ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز این است که همه پرونده‌هایی که از سوی تمام مراجع نظارتی به سازمان ارسال می‌شود به صورت سیستمی بیاید که سازمان حمایت اولین سازمانی است که به صورت سیستمی ارسال می‌کند.



وی در ادامه اضافه کرد:
اتحادیه‌ها، بازرسین صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی،  گمرک و وزارت اصلاعات نیز باید پرونده‌های خود را به صورت الکرتونیکی ارسال کنند.
بستر و اقدامات زیادی از آن فراهم شده است که همه پرونده‌های مراجع کاشف به سازمان تعزیرات به صورت الکترونیکی باشد.


سیستمی شدن پرونده‌های ارسالی به سازمان تعزیرات
 
*** مزایای ارسال الکترونیکی پرونده‌ها 


به گزراش خبرگزاری صنایع، سخنگوی سازمان‌تعزیرات حکومتی در پایان پیرامون مزایای ارسال الکترونیکی پرونده‌ها به سازمان تعزیرات، اظهار داشت:
افزایش سرعت رسیدگی، افزایش شفافیت در پرونده‎‌ها و عدم امکان دخل و تصرف در پرونده‌ها و جود ندارد و همچنین خود متخلف و مجرم نیز با کد رهگیری که از طریق سامانه در اختیار دارد می‌تواند به صورت الکترونیکی از روند پروند خود آگاه و پرونده‌هایی که به سازمان تعزیرات ارسال می‌شود را در اختیار داشته باشد



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۹۰۵۱۱، www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
0
0
دولت الکترونیک خیلی جای کار داره تو کشور اما این هم یک گام مثبت میتونه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین