پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۷۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱
بارانی، معاون سابق اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات گفت: نکته بسیار مهم، پاکدستی مجموعه است که در عین حال که بیشترین فرصت‌های مشروع وجود داشت، سر سوزنی هیچ کدام از کارکنان خطا نکردند و این چیزی است که من به آن افتخار می‌کنم و خدا را شاکرم که به سلامت به سر بردیم و این امانت را سالم تحویل می‌دهیم.
شعار سال: به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری در جلسه تکریم معاون سابق اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات و معرفی سرپرست این معاونت با حضور معاونان و مدیران ستادی سازمان، اظهار کرد: من وظیفه دارم از بارانی به عنوان یکی از مدیران علمی و اجرایی سازمان، تشکر کنم که در مواجهه با مسائل و مشکلات به خوبی مدیریت کردند و این از خصایص یک مدیر است که در برخورد با سختی‌ها بتواند مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلفات با وجود محدودیت‌های بسیار به خوبی رسالت سازمانی را به سایر سازمان‌ها ابلاغ کرده‌اند، تصریح کرد: به شخصه از ایشان و همکاران مدیریتی و همکاران بخش اداری تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند کمک کند، چون امسال کار در حوزه پیشگیری و سلامت به خصوص در مواجهه با بنگاه‌های اقتصادی در راستای انجام منویات رهبر معظم کار دشواری است و هنر ما این است که کار را به خوبی انجام بدهیم.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: با توجه به سابقه کاری مرتبط و تجربه مستقیم و مرتبط بنا بر این شد که آقای آقایی مسئولیت را عهده دار شوند، زیرا ایشان نماینده خوب این حوزه در بسیاری از جلسات و اشتراکات سازمانی ما بودند و تشکر می‌کنم که این مسئولیت را پذیرفتند و مطمئنم با ارتباطات خوب سازمانی و فراسازمانی که دارند به خوبی وظایف این حوزه انجام می‌شود و قطعاً نیازمند همکاری سایر حوزه‌ها هستند چراکه بدون همکاری موفقیت‌ها پر هزینه و با تأخیر صورت می‌گیرد.

وی گفت: هنوز معتقدم و مصرم که معاونت اجتماعی و پیشگیری از تخلفات سازمان تحقیقاً بایستی نهادینه‌تر از این شود و بایستی حتماً تقویت کنیم تا سازمان یا سازمان‌های مشابه ما ماموریتی که محول به آن‌ها هست را به نحو بهتر و شایسته‌تری انجام بدهند و هنوز هم جا برای افزایش ظرفیت و انجام امور دارد.

انصاری تصریح کرد: این معاونت بسیار می‌توانست پیشرفت و عملکرد بهتری داشته باشد، اما محدودیت‌هایی وجود داشت و از سویی متغییر‌های کاری و محوله به سازمان بی سابقه بود؛ همچنان ادامه دارد و اینطور نیست که تلقی کنید مأموریت‌های سازمان کم شده و حتی اگر گشایش‌هایی ایجاد شود، نمی‌توانیم بگویم در آینده نیازمند اقدامات جدید نیستیم بلکه سازمان نیاز دارد چابک‌تر و دقیق‌تر خودش را برای شرایط آماده کند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان گفت: من به آینده روشن سازمان تعزیرات حکومتی قطعاً امیدوارم و بخشی از موانع سخت و پرحاشیه که به کمک مدیران مرتفع شده و زمینه چالش آفرینی از بین رفته و در بخش بودجه‌ای و حمایت‌های پرسنلی مرتفع شده و ثبات نیرویی برقرار شده است.

در ادامه، محمد بارانی معاون سابق اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات در این جلسه گفت: سپاسگزارم از ریاست محترم سازمان و مدیران محترم که حضور پیدا کردند. این چندساله مدیرانی داشتیم که به بهترین وجه کارشان را انجام دادند و دوران انصاری بسیار پر چالش بود و با وجود محدودیت‌ها و شدایطی که بود، توانستیم کار‌ها را پیگیری کنیم و از پس انجام کار به خوبی بربیایم.

وی افزود: در سال‌های گذشته حمایت از تولید مهم بود و ما ارتباط خوبی با حوزه تولید داشتیم و در عین حال که حمایت بالایی از تولید داشتیم، طبق اسناد موجود از ۳ سال پیش تلاش کردیم که موانع را از سر راه تولید برداریم و به لطف خداوند و حمایت‌های انصاری و کمک‌های سایر مدیران خدمات خوبی انجام شد.

بارانی در ادامه بر ارتقای فرهنگ سازمانی این معاونت در سال‌های اخیر تاکید کرد و گفت: نکته بسیار مهم، پاکدستی مجموعه است که در عین حال که بیشترین فرصت‌های مشروع وجود داشت، سر سوزنی هیچ کدام از کارکنان خطا نکردند و این چیزی است که من به آن افتخار می‌کنم و خدا را شاکرم که به سلامت به سر بردیم و این امانت را سالم تحویل می‌دهیم.

وی در پایان گفت: جا دارد از تمام عزیزان سپاسگزاری کنم و امیدوارم کم کاری‌ها را بر ما ببخشید و بتوانید جبران کنید و بنده همواره به عنوان دوست در کنار شما هستم.

فرزاد آقایی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلفات سازمان تعزیرات هم گفت: خداوند را شاکرم که در خدمت شما عزیزان هستم و از بارانی سپاسگزارم و از ریاست محترم سازمان ممنونم که اجازه دادند، خدمتگزار باشم.

وی افزود: نگاه سازمانی به حوزه پیشگیری تغییراتی کرده و در برخی بخش‌ها تبیین شده که می‌توانیم مؤثر باشیم و این گفتمان را بارانی ترویج دادند و امروز در دولت و مجلس و دستگاه‌هایی که به عنوان مدعو و عضو حاضر می‌شویم، به دنبال نگاه تحلیل گرانه ما هستند بنابراین نگاه به سازمان یک نگاه صرف آماری نیست.

آقایی اظهار کرد: قطعاً بخش‌هایی را که نیاز به احیا دارد، احیا خواهیم کرد و شاید تبیین اینکه پیگشیری می‌تواند در تسهیل کار بخش‌ها همکاری داشته باشد کار دشواری بود که در بخش‌هایی انجام شده و امیدوارم بتوانیم با سیاستگذاری که سنگ بنایش را بارانی گذاشته و با حمایت‌های انصاری ریاست محترم سازمان، شاهد کاهش تخلف در حوزه اقتصادی باشیم.

در پایان این مراسم که با حضور معاونین و مدیران ستاد سازمان تعزیرات بر گزار شد، با اهدای لوح از زحمات بارانی قدردانی شد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران، تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۸۳۰۹۴، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین