پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
در آئینی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، شش پروژه بندری استان بوشهر افتتاح شد.

شعار سال : مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر عصر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های بندری بوشهر اظهار داشت: توسعه بنادر و صنایع دریایی استان بوشهر در دستور کار است و در این راستا طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

محمد راستاد با اشاره به سفر دو روزه مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به استان بوشهر، خاطرنشان کرد: تعدادی از پروژه‌ها در روز اول سفر مهندس سعیدی‌نژاد به بهره‌برداری رسیده است و فردا نیز چند طرح مهم دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به برخی از طرح‌های افتتاح شده امروز اشاره کرد و افزود: امروز دو دستگاه جرثقیل دروازه‌ای کانتینری RTG با اعتبار ۱۲۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: یکی از طرح‌های مهمی که امروز به بهره‌برداری رسید، برج کنترل ترافیک دریایی خارگ بود که بیش از ۱۱۳ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از اقامت‌گاه کارکنان اداره بندر و دریانوردی خارگ با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال، بیان کرد: اسکله شماره ۴ بندر بوشهر با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال بازسازی شد و به بهره‌برداری رسید.

راستاد ادامه داد: بهره‌برداری از شناور جستجو و نجات ناجی ۱۸ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی امروز بود.

وی افزود: فردا نیز طرح‌های ایستگاه جستجو و نجات بندر عامری، ساختمان عملیات بندری و برج کنترل ترافیک دریایی بندر دیر، سیستم اطفای حریق بندر کنگان و اقامتگاه کارکنان در جم به بهره‌برداری می‌رسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر، تاریخ نشرخبر: 18 آبان 1394 کد مطلب: 2962090 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین