پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۷۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
شهر هشت بندی هرمزگان با ۸۰۰۰ نفر جمعیت، فاقد مرکز بستر درمانی است؛ البته این مرکز در سال ۹۶ از سوی بنیاد علوی راه‌اندازی شده؛ اما تاکنون فعالیت نکرده است!

شعار سال:مرکز بستر درمان شهر هشت بندی واقع در شهرستان میناب در سال ۹۶ از سوی بنیاد علوی راه اندازی شده، اما با اینکه چند سال از راه اندازی آن می‌گذرد، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که موظف به تامین نیروی انسانی و تجهیزات برای بهره برداری از این مرکز بوده، هنوز نسبت به بهره برداری آن اقدامی انجام نداده است.


در راستای رسیدگی به این مسئله و پیرامون مصائبی که مردم شهر هشت بندی از نبود مرکز بستر درمان متحمل شده اند، ۱۸ تیرماه گزارشیبا عنوان «مردم هشت بندی چشم انتظار یک مرکز درمانی!» منتشر شد.
 
 
در ادامه پیگیری‌هایی که انجام شد، صدا و سیمای خلیج فارس در گفتگوی خبری با محمود حسین پور، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جویای این مسئله شد و حسین پور در این باره گفت: بستر درمان واژه جدیدی است که بین خدمات بهداشتی و درمانی قرار دارد. اگر مبنا را بر اساس خدمات بهداشتی تعریف کنیم، برای جمعیت ۸ هزار نفری هشت بندی، طبق استاندارد بایستی مرکز درمانی دو شیفته صبح و بعد از ظهر در این شهر فعالیت کند. اما با توجه به اینکه هشت بندی موقعیت ویژه‌ای دارد و جمعیت آن به صورت شناور در برخی از فصول سال بیشتر می‌شود، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصمیم گرفته برخی از خدماتش را به این شهر انتقال دهد.

 


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز کرد: در تلاشیم تا هفته دولت مرکز بستر درمان شهر هشت بندی را به بهره برداری برسانیم و نیروی انسانی و تجهیزات این مرکز را تامین کنیم و تا قبل از شهریور ۹۹ فعالیت این مرکز آغاز شود. نحوه فعال سازی این مرکز نیز در کمیته‌های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حال بررسی است.
تعداد بازدید : 4
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 23 تیر 1399، کد خبر:861471،www.snn.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
چرا همه چي تو كشور ما بسته شده به اين هفته دولت؟ يعني اگر اين هفته نبود فكر ميكنم هيچ كلاري تو كشور انجام نميشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین