پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۸۶۱
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
بسیاری از مشکلات مالی و اقتصادی، می تواند در میان و بلندمدت منشا سیاسی و مدیریتی داشته باشند. بعنوان مثال ، کم کاری آخوندی وزیر وقت وزارت راه و شهرسازی و مماشعات نمایندگان مجلس دهم در طرح سوال و استیضاح وزیر، بخش مهمی از ریشه های مشکل فعلی مسکن و گرانی آن را رقم زده است.
شعار سال:احمد جانبان (خبرنگار اقتصادی ) نوشته که اگر از گرونی مسکن عصبانی و کفری هستید ، می بایست یقه نماینده‌های دور قبلی مجلس رو بگیرید . نمایندگانی که پنج بار به آخوندی وزیر مسکن قبلی رای اعتماد دادن و هر بار یه عده امضا جمع می کردن که استیضاحش کنن، یه عده دیگه می رفتن باهاش گاوبندی می کردن و آخر سر هم، پنج بار اقدام برای استیضاح وزیر منتج شد به پنج بار رای اعتماد مجدد!
 
وزیر بی کفایتی که چند سال گفت مسکن مهر مزخرفه و ما می خواهیم مسکن_اجتماعی بسازیم . اما در نهایت هیچ کاری نکرد و حتی یک متر مسکن_اشتباهی هم نساخت! اگه ظرف آن سال ها، همون مسکن مهرهایی که در دست ساخت بودن رو زودتر آماده و تحویل می داد و سالی ۴۰۰ ۵۰۰ هزار تا مسکن هم ساخته می شد، الان اوضاع ما این نبود!
 
از طرف دیگر، هرچند مجلس فعلی در قضیه تاجگردون نمره ۲۰ گرفت ، حالا باید وزرای متخلف و مخرب دولت رو به قوه قضاییه معرفی کنه و طرح تحقیق و تفحص از وزارت مسکن و شهرسازی دوره آخوندی رو استارت بزنه . شاید توی عمر خودمون ببینیم یه وزیر توی این مملکت بخاطر گندی که به مملکت و زندگی مردم زده، مجازات می شه! میخواد باجناق هر کسی باشه!

العیاذ بالله پسر خدا هم باشه باید چوب حماقت‌ها و ندانم کاری‌هاشو بخوره نه اینکه هر اشتباهی که خواست بکنه و آخرشم توی ویلای ده‌ها میلیاردیش لَم بده و هفته به هفته مقالات مزخرفی که به ذهنش  میاد رو توی چهار تا روزنامه معلوم الحال چاپ کنه که حکومت و دولت باید فلان کنن و فلان نکنن!

آقای محترم! شما ۴۰ ساله وزیر و وکیل این کشور بودی! توی این سال ها چه کاری کردی که الان به خودت اجازه نظر دادن هم می دی ؟
 

پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین