پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
باز هم گند گویی های سیاسی و خارج از چارچوب صحبت کردن عباس آخوندی کار دستش داد. برخی از کارشناسان هم معتقدند این شگرد آخوندی برای جلب توجه افکار عمومی بوده است؟ اما هر چه بوده و با هر نیتی که صورت گرفته، جملاتی کم محتوا ، سطحی و غلو گونه به حساب آمده و حاشیه ای بر حاشیه های آخوندی افزوده است. به قول مجری برنامه تهران بیست، حرف زدن بلد نیستید، حرف نزدن که بلدید؟ لطفا بیش از این به شعور مردم توهین نکرده و باعث تشویش اذهان عمومی نشوید.

شعار سال: عباس آخوندی، وزیر مسکن دولت روحانی در گفت‌وگویی با خبرآنلاین درباره شرایط کشور گفته: ما سال ۹۲ را یادمان نرود. اگر روند سال ۹۲ ادامه پیدا کرده بود، الان قحطی تمام ایران را گرفته بود. ما دچار انواع منازعات فراوان بودیم یعنی وضعمان به مراتب بدتر از این بود. اگر سال ۹۲ آن اتفاق [انتخاب روحانی] رخ نداده بود می‌توانید تصور کنید که ایران در چه وضعیت وحشتناکی از لحاظ امنیت بود؟!

این اظهارات آخوندی در حالی است که تنها در حوزه مسئولیتی او در وزارت راه‌وشهرسازی در دولت روحانی فجایع عجیبی از جمله رشد ۶۵۰ درصدی قیمت مسکن و کاهش ۵۰ درصدی کاهش ساخت خانه رخ داده است.

در کنار آن افزایش ۷۰۰ درصدی قیمت دلار، شکسته شدن رکورد ۱۰ ساله شکاف طبقاتی، شکستن رکورد تورم در ۶۰ سال اخیر، کوچک شدن سفره مردم با کاهش قدرت خرید آن‌ها، ناتوانی‌های مدیریتی در اداره کوچترین مایحتاج مردم از جمله مرغ، از جمله خسارت‌های جبران‌ناپذیر دولت روحانی در ۸ سال گذشته است.

کنایه مجری تلویزیونی به آخوندی: اگر حرف زدن بلد نیستید، حرف نزدن که بلدید

عباس آخوندی در اظهاراتی گفته بود که اگر ما نبودیم، قحطی کل ایران را فرا گرفته بود.

تعداد بازدید : 28

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین