پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۳۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
فاز دوم آب شیرین‌کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی بندرعباس با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید.
شعار سال:فاز دوم آب شیرین‌کن ۱۰۰ هزار مترمکعبی بندرعباس با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید.
 
سالیان سال است که مردم هرمزگان منتظر افتتاح آب شیرین کن برای شهر بندرعباس بودند و تاخیر در اجرای این پروژه چالش‌های جدی را برای مردم ایجاد کرده بود.
 
سرانجام بعد از چندین سال انتظار در سال ۹۶ فاز اول آب شیرین کن بزرگ بندرعباس با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در شبانه روز به بهره‌برداری رسید و امروز نیز با حضور ویدئو کنفرانسی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری فاز دوم این آب شیرین کن با ظرفیت ۲۰ هزار متر مکعب و افزایش ظرفیت آب شیرین کن به ۴۰ هزار متر مکعب به بهره‌برداری رسید.
 
فریدون همتی استاندار هرمزگان در افتتاح این پروژه از افتتاح فاز اول آب شیرین‌کن دوم استان هرمزگان در مهر ماه با ظرفیت ۲۰۰ هزار مترمکعب در شبانه روز خبر داد که قرار است آب شرب استان‌های هرمزگان، یزد و کرمان را تامین کند.
 
رئیس‌جمهوری نیز به مردم هرمزگان اطمینان داد: این تامین آب به صورت پایدار است و در صورت بروز مشکل از فازهای دیگر آب شیرین کن و سدها نیز کمک گرفته خواهد شد.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری گسترش نیوز    ،تاریخ انتشار:    26 تیر 1399،کدخبر:   110608،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
بازم خداروشكر كه در اين شرايط كم ابي در استان اين پروژه يه جاني به كم ابي در استان ميده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین