پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
۲۵ تیرماه آخری روز خدمتم بعنون دادستان مرکز استان مازندران است و از فردا این مسئولیت مهم را عزیز دیگری به دوش خواهد گرفت. از خداوند متعال می خواهم قصور و تقصیرم را در خدمت به مردم عزیز و با عظمت شهرم.

شعار سال:یونس حسینی عالمی دادستان مرکز استان امروز بعد از حدود 3 سال و 4 ماه از این سمت خداحافظی کرد.  دادستان مرکز استان مازندارن امروز در پستی اینستاگرامی از ترک این مقام خبر داد.

وی نوشته است: امروز 25 تیرماه آخری روز خدمتم بعنون دادستان مرکز استان مازندران است و از فردا این مسئولیت مهم را عزیز دیگری به دوش خواهد گرفت. از خداوند متعال می خواهم قصور و تقصیرم را در خدمت به مردم عزیز و با عظمت شهرم.

به گزارش عبارت حسيني عالمي 6 اسفند 96 بر اساس حكم رئيس قوه قضاييه از ریاست دادگستري شهرستان بابل به سمت دادستاني مركز استان معرفي شد .
پيش از وی حجت‌الاسلام اسدالله جعفري سكان دادستاني عمومي و انقلاب مركز استان مازندران را بر عهده داشت  که به سمت رئيس كل دادگستري خراسان شمالي منصوب شد.

دادگاه تجدید نظر محل خدمت بعدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اعلام شد.

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان انتخاب شد.کریمی که ۲۳ آذر پارسال به عنوان دادستان عمومی و انقلاب آمل منصوب شده بود پیش از این معاون دادستان مرکز استان و دادیار شهرستان نکا بود.وی متولد ۱۳۶۳ شهر سرخرود و فرزند شهید سردار کریمی از فرماندهان ارشد دوران جنگ تحمیلی است که ۱۸ سال سابقه حضور در دستگاه قضایی دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری عبارت، تاریخ انتشار: 25 تیر 1399، کد خبر:53854،www.ebaarat.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین