پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
احداث گلخانه‌ها و فنس کشی باغ‌ها، از آیین نامه استفاده از اراضی، احداث بنا و تأسیسات در خارج از حریم شهر‌ها و محدوده روستا‌ها مستثنی شد.
شعار سال: احداث گلخانه‌ها و فنس کشی باغ‌ها، از آیین نامه استفاده از اراضی، احداث بنا و تأسیسات در خارج از حریم شهر‌ها و محدوده روستا‌ها مستثنی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در نشست امروز هیأت وزیران که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، این هیات در راستای تسهیل در امور کشاورزی گلخانه‌ای و ایجاد انگیزه در سال جهش تولید و با هدف توسعه گلخانه‌ها برای تأمین نیاز غذایی کشور، با مستثنی شدن احداث گلخانه‌ها از شمول آیین نامه استفاده از اراضی، احداث بنا و تأسیسات در خارج از حریم شهر‌ها و محدوده روستا‌ها موافقت کرد.

دولت همچنین فنس کشی باغ‌ها را مشروط به این که موجب تفکیک و قطعه بندی اراضی نشود، اقدام تکمیلی مورد نیاز کشاورزی محسوب و از شمول آیین نامه مذکور مستثنی کرد. در ادامه این نشست، وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از وضعیت نهاده‌ها در بخش کشاورزی به هیأت وزیران ارایه داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان جهاد کشاورزی لرستان، تاریخ انتشار: 26 تیر 1399، www.ajlorestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین