پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۴۷۴
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
اعضای گروهک «مغاویر الثوره» که به جمع‌آوری اطلاعات در باره تأسیسات روسیه و ایران مشغول بودند در سوریه بازداشت شدند.

شعار سال: سه نفر از اعضای گروهک «مغاویر الثوره» که به جمع‌آوری اطلاعات در باره تأسیسات روسیه و ایران مشغول بودند در سوریه بازداشت شدند.

یکی از شبه‌نظامیان به خبرنگاران گفت: «ما از اعضای گروهک «مغاویر الثوره» هستیم. ما راه را گم کردیم و چند نفر از اعضای ما از جمله راهنما کشته شدند. بعد اسیر شدیم و ارتش سوریه ما را به نزدیکی پالمیرا منتقل کرد. کار با انواع اسلحه را مشاوران آمریکایی به ما یاد دادند. تمام سلاح‌ها ساخت آمریکا بودند. من مشاوران آمریکایی را از نزدیک دیدم. آن‌ها به محل تمرینات می‌آمدند، اما شهروندان سوریه تمرینات را انجام می‌دادند. آمریکایی‌ها به ارزیابی روند تمرینی –آموزشی و نظارت بر کار‌ها می‌پرداختند. تمرینات دشوار بود و دو –سه ساعت طول می‌کشید».

شبه‌نظامیان اعتراف کردند که وظیفه آن‌ها جمع‌آوری اطلاعات در باره تأسیسات روسیه، ایران و سوریه بود. آن‌ها را به رقه و المنصور اعزام کرده بودند.

بازداشت شبه نظامیانی که به جمع آوری اطلاعات در باره تأسیاست روسیه و ایران در سوریه مشغول بودند

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری اسپوتنیک ، تاریخ انتشار 26 تیر    99، کد خبر:   202007166707035، www.sputniknews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین