پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۶۲۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
کارشناس گفت که اسکرین‌شات‌هایی که از سیستم داخلی توییتر در شبکه منتشر شده است، نشان می‌دهد که سرویس میکروبلاگ توییتر نظرات کاربران را دستکاری می‌کند.

شعار سال: عکس‌های که صفحه توسط سایت مادربورد منتشر شده است. از آنها می‌توان این نتیجه را گرفت که فیلترهایی برای هر کاربر اعمال می‌شوند. برای مثال، آیا حساب کاربری به حالت تعلیق در آمده است، برای همیشه مسدود شده است یا وضعیت محافظت شده‌ای دارد.

به گفته سرگئی نیکیتین، معاون آزمایشگاه جرایم کامپیوتری Group-IB، این عملکرد "امکان دارد برای دستکاری باشد".

وی گفت: "در واقع، امروز تصاویر هک شده صفحه نمایش پنل مدیریتی کارمندان توییتر در وب ظاهر شده که نشان می‌دهد کارمندان می‌توانند پست‌ها را سانسور کنند، تگ‌ها را در نتایج جستجو پایین برند و موارد جدید را در بالا نشان دهند. علیرغم حذف برخی از این مطالب و تصاویر، این حقایق موج جدیدی از سوالات را در توییتر و ظن در دستکاری افکار عمومی ایجاد می‌کند." این عملگرها می‌توانند برای پست خاص یا یک حساب کاربری خاصی اعمال شوند و این را می‌توانید ارتقاء یا بدبینی بنامید، "اما در حقیقت این یک دستکاری در نظرات است".

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اسپوتنیک نیوز، به تاریخ:‌۲۷ تیر ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۰۲۰۰۷۱۷۶۷۰۷۸۸۹، ir.sputniknews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین