پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
مردم سه روستای اوسا، مرسم و داربکلا با انتقاد از مطرح شدن طرح انتقال آب شرب مازیار چشمه برای هتل ماهان مراتب اعتراض خویش را امروز جلوی دهیار داربکلا اعلام کردند.
شعارسال: مدتی است که طرح احداث هتل گردشگری ماهان در شهرستان میاندورود شروع شد، از کیفیت و چند و چون این طرح اطلاعاتی چندانی در دست نیست. مسئولان میاندورود در این ارتباط کمتر اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار داده و حتی در گزارش‌های کاری خویش به موضوع احداث این مجتمع گردشگری اشاره‌ای نشد.

تنها خبری که مربوط به احداث این مجتمع در اختیار رسانه‌ها قرار دارد مربوط به دوره مدیریت طاهائی بود که جلسه کارگروه گردشگری در پروژه در دست احداث که طرح خاک‌برداری آن در برنامه کاری قرار داشت تشکیل شد.

از آن موقع به بعد اطلاعات چندانی از نحوه ساخت و یا اینکه این پروژه در چه مرحله‌ای است منتشر نشد.

در روزهای اخیر به دلیل اختلافی که بر سر تامین آب شرب این پروژه گردشگری به وجود آمد، بحث ایجاد این هتل و مشکلات مردمی در رسانه‌ها دست به دست می‌شود.

این طور که منابع محلی اعلام کردند، مسئولان ماهان طرح انتقال آب چشمه مازیار که خط قرمز مردم منطقه است را در دستور کار قرار دادند، این موضوع باعث دلنگرانی اهالی سه روستا اوسا، مرسم و داربکلا و بسیاری از دوست داران محیط زیست و منابع طبیعی شد.

مردم این سه روستا اعلام کردند که این پروژه اگر نگران تامین آب هست یکی از چاه‌هایی که داری آب کافی است برای تامین آب در نظر گرفته شود و زمینه تخریب و بهره‌برداری نامناسب از این چشمه فراهم نشود.

بنا به گفته منابع محلی مسئولان این شرکت بدون توجه به درخواست‌های منابع محلی طرح لوله‌گذاری را در دستور کار قرار دادند و حتی اقدام به ایجاد سد بتنی در دهانه چشمه کردند که سیل روزهای اخیر باعث به دلیل سد ایجاد شده باعث تخریب چشمه شد.

مردم این سه روستا امروز با حضور مقابل دهیاری داربکلا مراتب اعتراض خویش نسبت به مطرح شدن و عملیات اجرایی این طرح را در اعلام کردند و خواستار رسیدگی مسئولان استانی نسبت به رفع این مشکل شدند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بلاغ، تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 شهریور 1395، کد خبر: 225000، www.bloghnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین